kolmapäev, aprill 06, 2005

kevad: palju toredaid mõtteid

Alustame sellest, et soojuse mõjul hkkab veri liikuma ja keeleline aktiivsus kasvab. Eilse jalutuskäigu tulemuseks oli improvisatsioon Kört-Pärtli Märdist ja tema kurjast naisest Kärdist. Raske on meie filosoofils-keeletaduslikku kõnelust rekonstrueerida kuid annan nendast parima:

Kördi-Märdil oli nine Kärt. Kui vigurvänt Pärt peitis Märdi särgi. Siis ärklist koststis Kärdi vihane hääl va Pärt, me pere häbimärk. Kus on tärklis ja mehe pidusärk? ja nii edasi nii edasi korrutage lihtsalt Kärt-märt-ärt-tärklis-värk-märk ja juttu jätkub kauemaks.

Mis puutub tuvidesse siis nende polügaama on nüüdseks tõestuse leidnud: alles hiljuti nägin ma neid koju tulles võõral aknal. Mu südamesse lõi valu kui nägin, et nad petavad meid meie oma naabri Leenaga. Oi ee on nii valus, et ma ei suuda selelst enam kirjutada. ometi, mida on Leenal pakkuda, mida meil pole?

Kevad kevad kevad täna nägin lumikellukesi. Levivad kuuludused ka liblikate olemasolu kohta, kuid tegemist võib olla müüdiga. Auditooriumis on jahedam kui väljas. üsna sürrealistlik on tirida viimane kampsun seljast ja liikuda ringi pluusi väel. palav on ju. Ja need kümned ja kümned mantlites-sallides vastutulijate etteheitvad pilgud....lõppude lõpuks on mu enda asi kui kurk haigeks jääb. See on tegelikult programmiline kevadriitus: rääkida ilma hääleta ja oodata kõrikülmetuse iseeneseslikku möödumist...

kevad kevad kevad ma armastan sind!

0 ...kaja: