neljapäev, juuni 09, 2005

avonis on tselluliidipäevad...

tähtis teadaanne, kas pole? tegelikult ega ma eriti
ei pööra kõiksugu vilkuvatele ja sadatmoodi
tähelepanu võita püüdvatele internetireklaamidele
tähelepanu. Kuid maaagiline sõna tselluliit
kombineeritud sõnaga päevad: noh kas pole
sentsatsioon? See kindlasti palju põnevam ja
kasulikum ja kindlasti ka tervislikum kui hullud päevad,
osturalli või lihtsalt päevad...aga jah...mingi totter
reklaam on lausa terve lõigu hõivanud...

Eks ta ole, ned emased homosaapiensid ikka enne
bikiiniajastut ikka satuvad kõiksugu võiete ja
kreemikestega hoogu. Oi, isegi mina ostsin endale
ihupiima. Hurraa!!

Tänane päev...On vist kordaläinud. Olin täna giidiks ja rühm oli väga tore. Ei ühtegi virisejat ega äraeksijat ja...uskumatu nad isegi tundsid huvi Kadrioru kunstivarade vastu..aga kahjuks, nagu ikka kadriorus sai vaid 45minutit veedetud :( Oi, mulle meeldiks nad lausa surnuks rääkida! Andke ainult võimalus pajatada ookerist, kaunitest reljeefsetest pindadest ja baroklikust külluslikusest :P

Ma arenen ka tehniliselt...see tähendab..eee istusin täna autorooli ja undamise asemel hakkas auto isegi sõitma :) Kuigi see kõik toimus sadamas, turistide ja busside keskel(mis siis et siiski üsna tühjal platsil),ei ajanudki ma kedagi alla: Kas see pole siis edu? Ikak on :) Ja auto suri välja ainult 4 korda, siis õppisin ka pidurdamise ära :) Saaks load, saaks sõita u 10km tunnis, tegelikult ehk rohkemagagi ,suutsin isegi käiku vahetada. Hmm teine käik on kuni u 30km...nii et saaks vaid auto :D

1 ...kaja:

L ütles ...

Hurraa! Ka minu tselluliidil on lõpuks päevad! Olin juba arvamas, et minu kallis tselluke ei saa kunagi suguküpseks, aga oh õnne ja õnnistust- sai! Ja kuidas veel- sensatsioonilise internetireklaami saatel, hmm, ja sina greta, peaksid oma pealkirja ära muutma- mitte avoni tselluliidipäevad, vaid liisi tselluliidi päevad :DDD oleks ikka kodumaisem ja naturaalsem jne...
nii, nüüd olen ka mina suutnud sellel teemal terve lõigu kirjutada, juhhuu, olen sama osav kui greta...
Hmm, millest see kreetuska siis veel pajatas, eeem... üks hetk...
Ahjaa, kadriorg, hmm, no sellel teemal ma vist kaasa rääkida ei oska, aga oi, mis mulle meelde tuleb, see mu esimene "kohting" selle punkaripoisuga, kes rääkis, et küll oleks põnev tunne lill olla, ühe jalaga ja kõiks käiks ja nuhiksid... seda et, tema oli teinud ju kadrioru kohta uurimustööd, vot temaga peaksid sa gretake ühendust võtma...!!! Oh, küll siis saaksite kudrutada..eeem, ma tahtsin öelda, vadratada...
Igatahes, olgugi et mul inspiratsiooni ei tulnud, lähen ma siiski veetseese :DDD