laupäev, detsember 17, 2005

oh seda söömist, oh seda joomist, oh seda trallilöömist

Eelmäng jõuludele! Tädi kutsus lõunale. Ta oli liha teinud...ja väga häid ahjukartuleid. Vein kuulus ka muidugi asja juurde :) Hiljem jõime shokolaadikohvi...mmm! Milline nauding. Ime pole siis, et Liiski soovi avaldas sellele uhkele pidusöögile kutset saada. igatahes sõin ma umbes kolm korda rohkem kui tavaks ja selliste situatsioonide mõju on see, et sööks ja sööks ja sööks. Hoolimata sest raskest täiskõhutundest...(Lähengi varsti peidetud mandariinikotti otsima.)

Tädi juures oli igatahes ütlemata tore. Kõht täis, hakaasime mängima vanu vinüülplaate. Sain maitset nostalgiast, kuigi mina oma varasemaski nooruses olen LP-lt kuulnud vaid entel-tentelit, sedagi Eva juures. Kurb on aga see, et kõik plaadid olid kuidagi kahjustatud ja mängisd kauni muusika asemel venitatult ja lihtsalt koledalt :( Aga oh seda rõõmu siiski!
Vaatasime ka pildialbumied. Mina, kaunis ja noor; tädi, kaunis ja noor. :)
Veel vaatasime prantsuse TV-d, üritasin midagi aru saada, tänu visuaalsele poolele, veidi saingi. Hihii ja siis kiskus emme ukse tagant välja tädi mingisuguse võimlemisatribuudi ja..hakkasime end liigutama! Jälle nalja kui palju! Oh neid tädi põnevaid mänguasju küll!
Oh ja kaubanduskeskusesse oli ka asja. Uskumatu ajaveetmisviis: ajada taga trimmivaid sukkpükse ja vasepuhastusvahendit. Mu ema läks kogu aeg vale teed ja ma pidin teda õigetesse riiulivahedesse talutama, silte ette lugema, noomimiskohustuse valede asjade ostmise soovimise eest võttis tädi enda kanda.
Tralli kui palju!
ja nüüd ja nüüd just hetk tagasi võttis ema välja mu esimese jõulukingi. Lõhnav pakk, pehmesse paberisse mässitud pidzaama, lõhnav......
mmmmmm! Milline nauding!

4 ...kaja:

HL ütles ...

oi kui armas.... ma vaatan, et järjest hakkab nostalgia haarama kõiki mini tuttavaid :P
aga noh, eks see ka omamoodi hea :P

L ütles ...

mina küll ei kavatse nostalgiakütkesse sattuda :)

K. ütles ...

misassja !? l6hnav pidzaama ?? :O
pf2h mina pyyan ka nostalgiast suure kaarega ymber minna :D

greta ütles ...

ikka hästi lõhnav pidzaama :D
Nostalgi väikestes kogustes on hea :P