esmaspäev, detsember 04, 2006

unedest ka

Kõigepealt oli üks põnev kampaania, mida korrldas Tele 2. inimestele pakuti tasuta massaaži. Ma tahtsin ka ja ootasin kenasti kuni järjekord minuni jõuab. Massööriks oli üks suurte ja tugevate kätega kääbus. Ootasin, mil ta vabaneb, aga vabanes hoopiski massöör tema kõrval. Läksin siis sinna. eni kuni mulle massaaži tehti, otsis klienditeenindaja välja minu andmed, uuris välja kui maksujõuline ma olen, millised võlad mul on jne. Selle põhjal valis välja, millise mobla ma tasuta saada võin. Minule pakuti siis 1400 kr maksvat küllatki igavat ja tavalist mudelit. Ega ma eriti ei tahtnud. Olin oma telefonigagi rahul. Siis nägin Helikat. Vot temale pakuti huvitavat telefoni! Selline ilus ja värviline kaks kummalist jullat rippus ka küljes. Tuli välja, et üks julladest on kokku pakitav pehme ekraan, millelt saab vaadata videosid. ooo, kui põnev! Ainuke häda oli selles, et ma ei osanud ekraani uuesti kokku pakkida. Isegi klienditeenindaja ei osanud. Hakkas hoopis vanduma :D Ma ei tea, mis vahepeal juhtus, aga siis tahtis Helika raadiosaatjaid osta. Oli mingisugused juba väljagi valinud. Ma küsisin kaugele raadiolained levivad. "Siit Tallinnast täpselt sinnamaani, kus Liis elab." Liis elab Läänemaal Nõva läedal :D Tundus päris võimas raadiosaatjate komplekt. Seda kummalisem oli, et kaustuamiseks oli vaja vaid kahte AA patareid ühe saatja kohta :D

Täna tahtsin ma Evaga matkama minna. Pakkisme asju ja puha. Tundsin kergeid süümepiinu, et ma Helikat ei kutsunud. Samas, viimasel minutil ka kutsuda ei tahtnud, sest siis poleks ta kindlasti tulnud ja pealegi ma ei teadnud, kuidas Eva sellesse suhtuks. Viimasel hetkel me otsustasime siiski mitte minna, sest ilm oli ikkagi liiga külm (talv ju siiski). Me ei läinudki.
Siis juhtus aga selline asi, et ma muutusin meriseaks ja kõndisin mööda maanteeäärt, üritasin hääletada. Vahepeal isegi õnnestus. Läksin/sõitsin kuskile kaugele. Kuhu täpselt, ei tea.

Koolis olin ka. Seal oli mingisugune häda seoses sellega, et pedagoogid tahtsid spordiväljakul kedagi leinata. need olid vanemad pedagoogid. Nooremad õpetajad arvasid, et see on tobe ja nõme. Midagi polnud siiski teha - pool spordiväljakust sai hõivatud pikkades mustades rüüdes õpetajate poolt. teine pool jäi õpilastele palli mängimiseks. Üle keskjoone minna ei tohtinud. Häda, kui pall üle keskjoone veeres. Sellele ei tohtinud järgi minna, sest siis võis mõni "vana" õpilase koolist lausa välja visata. Ma ületasin suures mänguhoos keskjone ja kui ma seda märkain, ehmatasin hirmsasti. Mul läks siiski õnneks. Meie mängisime jalgpalli edasi ja vanad mustades rüüdes õpetajd seisid terve päeva liikmatult spordiplatsil.

4 ...kaja:

Anonüümne ütles ...

Kui huvitavad unenäod sul ikkagi on...
Aga miks mulle pakuti seda julladega telefoni ja sulle mingit 1400 eekist telefoni? Kas nad siis tõesti arvavad, et ma olen maksujõulisem kui sina? :D :D :D Lubage kõva häälega naerda :D

Selliseid raadiosaatjaid oleks päriseluski vaja :) Ehk kunagi mingite aastate pärast leiutatakse sellised raadiosaatjad ( ma just mõtlen seda, et ainult 2 AA patareid on vaja ja nii suur leviala) ja siis idee järgi kaovad ju mobiiltelefonid lihtsalt ära (ei mingeid arveid :D ainult patareid :D) Testing, testing, one-two-three :D

Ja minu pärast ei ole küll vaja süümekaid tunda... küll ma hakkama saan :D mida ei tea, see ei saa ka haiget teha :D :D :D Ja talvel matkama minna... hmmm... no idee on ju hea, ainult sel juhul, kui on lumi maas ja soojad riided seljas ja kuskil pilt ilusas kohas... muidu küll nii naljalt talvel matkama ei lähe :D

Selle kooli unenäo kohta mõtlesin ma ka mingi teooria välja :D See võib ju kajastada sinu kartusi-hirme seoses eksamite ja nende sooritamisega jne jne jne.
Aga ära muretse, küll sa hakkama saad :) Ma usun sinusse :)

Kalli :)

K. ütles ...

ma sain just aru et mida v2hem maksuj6ulisem seda paremat telefoni pakuti kingiks ? :S

Anonüümne ütles ...

uneloogikat ma eriti ei jaga....
see telefoni maksumus sõltus vist sellest, et kui palju sa räägid st kui suured arved sul on st mida suuremat kasumit firmale teed.

Anonüümne ütles ...

Noojah, siis võidi mulle tõepoolest pakkuda mingit hullu uut vidinat telefoni :D