esmaspäev, aprill 09, 2007

niisama

No mis mul ikka öelda? Arvuti on ikka kaputt. Olin laupäeval-pühapäeval täitsa üksi, maailmast eraldatud, ja nautisin seda. Tegelikult oli mingi hetk ka väga kurb ja igav, aga üldiselt siiski mitte. Olin väga tubli ka muide - pesin, triikisin, ja küürisin isegi põranda ära. Aga ma igatsen internetti! Olen raamatukogus, aga siin toimetades on mul kogu aeg tunne, et kui ma siin juba olen, siis pean ma väga asjalik olema. Noh, eks ma olingi. Tõlkisin näiteks ühe teksti inglise keelde... Pärastpoole tuleb inglise keelest eesti keelde ka tõlkida...

Muidu on väljas ikkagi kevad. Mitte nii soe nagu vahepeal, aga ikkagi soe. Selline keskkond teeb mu väga edevaks. Hormoonid möllavad niikuinii. Ongi juhtunud mitu korda, et veedan pikki pikki ajaühikuid ennast imetledes ja mukkides. Selmet, et lihtsalt riided selga ajada ja juuksed ära kammida, nagu üldiselt kombeks.

Jah, hormoonid, nii ebastabiilseks teevad nad minu. Ühel hetkel tahaks nutta, teisel rõõmust keksida. Siis on veel see tulevik-asi, mis ühel hetkel nii helge, teisel ükskõikseks jättev ja kolmandal lausa põrgupiinu ennustab. Ja ega mul suurt midagi öelda polegi. Tahtsin lihtsalt näidata, et olen elus ja terve ja üsna sageli ka õnnelik :)

Tervitan kõiki sulelisi, karvaseid, vinnilisi, siledaid, pikki, peenikesi, pakse, ilusaid, inetuid, rumalaid, andekaid, geniaalseid, egotsentrilisi, altruistlikke, labiilseid ja stabiilseid. Eriti tervitan Krissut ja Tiinat. Musid!

4 ...kaja:

Kurjam ütles ...

Ise oled süüdi, et arvuti ikka rikkis on :P Ma ju pakkusin oma abi :D
Süüdista Liisi selles, et üks itimees tegeleb oma teenuse aktiivse reklaamiga su blogis :D Ja itimehe kontaktandmeid küsi ka Liisilt :)

Anonüümne ütles ...

sina, vana raibe, ära topi end igale poole! :D

Kurjam ütles ...

Usu või ära usu, aga ma püüan aidata :) Ja boonusena loodan sind ka kohata :D

greta ütles ...

emantsipeerunud naised tarivad rasked arvutid parandusse ja maksavad selle paranduse eest suuri summasid. Aga vähemalt on nad iseeseisvad hahahaha.