teisipäev, mai 22, 2007

väike vahepala

Päälelõuna. Kõhus on makaronid ja kohvipiim (1/3 piima ja 2/3 lahjat kohvi). Peas peaks olema kõigi eelduste kohaselt kunstiajalugu hilisbarokist impressionismini, aga püüdes meenutada, millesed kunstnikud Saksamaal olid romantikud ja mis nende nimed on, ei tule küll mitte midagi meelde. Päike meelitab ja ajab kõik asjalikud mõtted ära. Mis siis, et ma ei päevita, mis siis, et ma justkui loeksin V. Vaga raamatut - ikka on mõtted suvel, unenägudel, unistustel...Ma tahaks olla parem inimene- nagu ikka - targem, ilusam, enesekindlam, virgem... Oeh, aga ma olen ikka lihtsalt Greta :) Aga ma olen harjunud Greta olema. Ikkagi 21 aastat kogemusi :)

Liis läheb kohe kooli. (Juba läkski.) Ja mina? Tuleb jälle nina raamatusse pista? Kuidas seda küll teha, kui ilm.ee järgi on Tartus 26 kraadi? Ja mõtted on nii hajali. Endiselt. Lisaks kõigele on mul pissihäda ka. Räägitakse, et WC-s tulevad head mõtted. Lähen kogun veidi mõtteid ja kirjutan siis edasi....

Aga lahendus tuli hoopis teistsugune. Piret helistas. Lähen nüüd õue imeilusat ilma nautima. Ainuke kunstnik, kes mul praegu õpitutest hästi meeltes seisab on William Turner. Ta on mulle alati meeldinud. Sellepärast pidin oma vaimustuse väljendamiseks oma bloogi ka tema pidid üles panema. Vaadake kindlasti! Teised las siis ootavad veidi. Öises jaheduses hakkavad ehk nendegi tööd ja nimed meelde jääma.

Hmmm...mis ma nii ilusa ilma puhul küll selga panen?

1 ...kaja:

L ütles ...

Ma juba mitu päeva tagasi tahtsin siia midagi hästi vaimukat öelda, seoses wc-s istumise ja heade mõtetega, aga siis unustasin ära. ja siiamaani pole see meelde tulnud, aga noh, kommentaari tahtsin ikkagi kirjutade, plää blä bläää