laupäev, august 04, 2007

Viimane päev

Viimane päev siin. Imelik on. Eile ma seesugust nukrust ei tundnud. Aga täna ärkasin üles, pakkisin asjad ja...hakkas kuidagi kahju. Minu meeleolu ei teinud muidugi sugugi paremaks see, et eile õhtul lõpetasin "Tõe ja õiguse" viienda osa, mis teatavasti lõppeb Indreku ja Tiina lahkumisega. Ja nüüd lahkun mina ka. Mitte pooltki nii poeetiliselt, kui nemad, aga ikkagi....


Nojah, üks asi saab elus jälle läbi ja eks tulevad uued asjad asemele. Siin oli tore. Vahepeal oli väga igav, väga tahtsin ära, aga loodus on siin ilus ja milline rahu siin valitseb...Mälestustes muutub kõik tegelikkuses magusamaks. Selle kohaga siin ilmselt ka. Samas ma tean, et kui ma siia uuesti satun, siis tähendab see paik mulle palju enamat kui iial varem. Lihtsalt sellepärast, et saan kokku vana tuttavaga. Siin ma olen mõelnud ja olnud. Mina ja see koht oleme mingil määral ühte põimitud. Ma ei tea, kas see on Tammsaare oma "Tõe ja õigusega" või mis täpselt, aga see koht on eriline...

Ega midagi. Kella kuue paiku sõidan väljamäelt alla. Muuseum jääb selja taha. Natuke on kahju ja tegelikult on natuke ka hea meel, sest homme sõidan ma ju Prantsusmaale. Saan tõeliselt puhata... Mis sellesse paika puutub, siis küllap tuleb siin veel üksjagu suveetendusi ja mul on põhjust tagasi tulla. Lihtsalt võibolla veidi teise tundega. Eks näis....

Aga homme Prantsusmaale. Kavatsen teha ligikaudu miljon pilti ja täielikult lõõgastuda. Nädala pärast olen tagasi ja eks ma siis raporteerin taas.... Ilusat reisi mulle!

3 ...kaja:

L ütles ...

ilusat reisi sulle jah! Loodan et saad oma rändamislusti rahuldatud, sest elu tartus ilma sinuta ei kujuta ma küll ette :(

K. ütles ...

ilusat reisi :)

v6i v6i teretulemast tagasi :D

Anonüümne ütles ...

seitse päeva sinss prantsusmaa, ongi nädal, marss kommentaare kirjutama! :)