kolmapäev, mai 20, 2009

Homme tulen koju.

See lause sisaldab minu jaoks mitme päeva jagu erisuguseid mõtteid ja emotsioone. Liiga palju.
Tulen koju ja vaatame, mis edasi juhtuma hakkab.

4 ...kaja:

M. ütles ...

Suudle kodumaa pinda minu poolt ka :P

See you somewhere in Europe!

Anonüümne ütles ...

Ära suudle. Vihma sajab ja maa on porine :).
Aga vähemalt saad jälle musta leiba ja hapukoort mekkida. Ja meid kõiki oma piltide ja juttudega piinata.

Ja ära siis lennujaamas enam seda saaparallit tee :D.

L ütles ...

Ma tulen reedel sinu auks Tallinna, loodetavasti on sul siis minu jaokski aega :)

aga vihmane ja jahe on meil siin tõesti, nii et pane oma kollasele seelikule lisaks ka mõni kampsun selga :P

(sest ilmselgelt tuleksid sa ilma minu õpetusteta täitsa palja ülakehaga, eksole)

(ja jäta mõni tore hilp IPi juurde ka, juhuks, kui mina sinna lähen ja mul pagasi puudumise tõttu midagi selga panna ei ole :D)

K. ütles ...

ph, ma oleks ikka pidanud kaa end tallinna soetama selleks ajaks...tulen hiljem ;)