neljapäev, august 18, 2005

Tiina pidas sünnipäeva

Eile. Täitsa tore olemine oli isegi kuigi üks oluline element, Liis, puudus. Tema nimelt otsustas minna maale kaskede-kuuskede varju . Aga kuna ta praegu msn-s räägib kuda tal haigus kallal ja nina täitsa punane, võibolla ongi nii parem siis.

Helikaga ressursse kokku pannes otsustasime, et meie lapsemeelse seltskonna liikmele sobiks küll suurepäraselt kinkida... Twister :) Lõbus, on vähemalt üks võimalus aega veeta, kui väga igavaks läheb, füüsilist koormust nõudev ja....eriti lõbus võib olla siis kui paari alkoholiannuse tagajärjel enam korralikult tasakaalu pole :))
Nalja selle mänguga igatahes sai. Nägin kõiki kutletavad ja kujutlematuid inimkehha poose, mõningad neist sisaldasid uppis tagumikke, teised käed-jalad ristis poose, kus raskuspunkt oli....ega vist päris täpselt ei teagi kus.
Kahjuks tekkis fotokal just siis praotesti tuju ja mingi tobeda "focus errori" pärast ei saanud neist kunstipärastest poosidest ühtegi pilti :(

Tiina sai oma ammuse kinisidee lõpuks ometi teostada. Tequila! Pits sisse , sool ja sidrun kah! Väga hea jook oli. Kuid kahjuks oli keegi selle nii üles kiitnud, et ma pidin peaaegu pettuma. Jook oli hea, ses suhtes vastuväiteid pole. Mingit särtsakust või mõnusat sooja surinat ma aga küll ei tundnud. Pigem tekkis hirmus uni. Oeh...

Lõppude lõpuks oli ikkagi tore. Hea, et vähemalt keegigi veel sünnipäeva thistada vitisib. Au ja kiitus sulle, Tiina

Täna käisin rulluisutamas ja...tänane päev võib minna ajalukku kui Greta esimene kukkumine uute uiskudega. Aia! Roheline tuli vilkus, kiirustasin üle tee ohutussaarekesele, tahtsin teisest ülertuskohast ka üle saada kui tuli oli juba punane ja autod valmisusid sõitma. Haarasin postist(Postid on ikka päästnud) aga libisesin kuidagi ja...nagu tõeline sültjas olevus valgusin külili. Midagi hullu polnudki ainult et...pea jäi postile ette. Kolks! Oli küll valus jah. Õnneks on pea mul siiski piisavalt kõva. Vähemalt autojuhid said veidi show'd....

2 ...kaja:

HL ütles ...

kallike, sulle lohutuseks ütlen, et alkohol mõjub ju igale ühele erinevalt (nagu sa ei teaks)... kuidagi teistmoodi mõjus ta küll seekord, kuid siiski üle kõige jook see tequila (minu meelest)
aga igaljuhul väga väga tore oli ja tõesti au Tiinale, et viitsis korraldada ja kokata (Tiina on parim kokk, keda siiani kohand olen ja kelle toitu on õnnestunud maitsta :P)
Ja kuidas sul küll õnnestus niimoodi kukkuda?

L ütles ...

oi gretakene tõesti...
ma juba kujutan selgesti ette seda sinu kukungut :D haa, oi ma oleks seda ikka reaalis näha soovinud, hihiii.. hai ma oleks aga naerda saanud.. või seda et..tähendab noh, mitte naerda, ma oleks sulle esmaabi tulnud osutama äkiste oopiski :D või veel... eem, sa ei pannud seda viimast remarki tähele eksju (a)