esmaspäev, juuni 19, 2006

Ma pole viitsinud eriyi kirjutda ja tegelikult ei viitsi praegugi, aga võtan ennast kokku sest bloogi kirjutamine on ikkagi veidi mõistlikum harrastus kui näiteks telekavahtimine. samas, suvi on kätte jõudnud. (tegelikult on juba liigagi palav) ja veelgi mõistlikumaid tegevusi jätkub küllaga. Näiteks rattaga sõitmine või rulluisutamine või kasvõi niisama värskes õhus passimine :)

Rattaga sõitmisega läks küll natuke kehvasti. kas usute, et täpelt enne eksamile minekut õnnestus mul sattuda avariisse? sõitsin vanemuise mäest alla, pidurdasin autoderivi taga, hakkasin uuesti sõitma ja kui minu ees olev auto pidurdama hakkas, siis mina enam pidurdada ei jõudnud. tegin hoopis õhulennu :) Autol läks tagatuli katki ja minul lõug. Õnneks viis autojuht mind siiski esmaabisse ja minu kallal tehti veidi õmblustööd. siiski kõigest 2 õmblust. pole viga.
ehmatus oli see-eest õige suur.

kes on süüdi? ei tea. politsei kutsumise peale ei suutnud kumbki meist tulla. niisiis, see jääbki selgusetuks. ise arvan ma, et see lugu on üks noist lollidest asjadest, mis ikka juhtuvad. ega kumbki meist poleks vist midagi teha saanud. Mina ei jõudnud enam pidurdada, temal oli teeandmiskohustus paremalt tulijale....ometi mõeldakse ikka mis oleks kui...

muidu läheb mul hästi ja suviselt. eksam millele ma jõudnud, sai järgi tehtud ning ma sain lausa A :) Nüüd on veel see proseminar millest me ei räägi, kuid üldiselt on käes suvepuhkus ja suvine töö.

rääkida on veel paljustki, aga teate ma ei viitsi :) täna mitte. mõni teine päev kindlasti :) eks käige ikka vaatamas ja kommenteerimas. see mind peaks ju motiveerima...

palju õnne kõigile, eriti Krissule :)

3 ...kaja:

K. ütles ...

ait2h, ait2h :) ma olen nii meelitatud :) k6ige t2htsamad inimesed on mulle 6nne 2ra soovinud....nyd tuleb vist aasta 6nne'tust....kui just ilusti aja peale laiali ei jaga :)
sinu l6uast on kahju. ja mina kardan rattaga s6itmist, mul tekib alati paanika, et vaata autojuhil on auto 'ymber' aga minul pole midagi ja otsast lendamise oht on suur ja kyllili kukkumise v6imalus kaa....jube jube....igatahes olen ma alati jube n2rvis kui ratta peal,...ja sestap vist ka 2pardused et paanitsen.
greta , oled tubli ! sina vast ratast 'maha ei j2ta' selle t6ttu. l6uast on kahju :( tubli et kooli h2sti l6petasid selleks seasoniks. mul l2ks m6te sassi mida veel 8elda tahtsin.

M. ütles ...

Njah, seda liiklust ei või iial teada. Aga hää, et niigi läits! :S

A mis puutub telekavahtimisse, siis on see väga mõistlik, kui telekast jalkat tuleb ;)

K. ütles ...

mina olen 'in the 'world cup free zone'' ja siia ma ka j22n.