reede, veebruar 09, 2007

aga vot üks tore ajaveetmise viis...




ikka parem kui freecelli mängida. Aga samaoodi rahustav :D

4 ...kaja:

Anonüümne ütles ...

Väga nunnu! Greta, sa suudad ikka kuidagi õigel ajal üllatustega rõõmustada.. Täielik kaduvikku vajunud lapsepõlve nostalgia, just see, mida käesoleval hetkel vaja. Selline päris kaleidoskoop oli ju nõukaaja hilisemal perioodil (vähemalt sellel, mida meie oleme võimelised ähmaselt mäletama) täielik imevärgeldus.. Ekraanile manatud kaudsed jäljendused on hetkeks peaaegu nagu päris:) Ainult et mul ei õnnestu üldse nõnda ilusad kombinatsioonid, kui on sul siia eksponeeritud.. Kaua sa harjutanud oled? Või sõltub seegi mõneti loomulikust andest.

Anonüümne ütles ...

aga meil on maal selline päris kaleidoskoop, mida keerata ja raputada saab, nänännäää
(vähemalt kaks aastat tagasi oli....)

:D

ma panin selle lehe jürgenile ette, sai natuke rahu temast :P

greta ütles ...

ka mina olen juba pikemat aega nostalgialainel. kuigi minul kaleidsokoopi küll kunagi polnud.
Seda enam siis praegu :)
Seda ei saa küll mediteerimiseks nimetada, aga kui vahel vaja midagi mõelda või kuulata, siis värvidega mängimine aitab :)(Sobib heaks saateks ööülikooli kuulamistele)

päris ausalt öeldes ma natuke harjutasin ja valisin jah, enne kui pildina salvestasin

K. ütles ...

pidin mina kaa proovima - v2ga tore sigrimigri sai :P