esmaspäev, märts 12, 2007

Nädalavahetus: toitu kehale ja vaimule

Küll on tore kodus käia! Olen nüüd nagu täistopitud mauk. Sõin ja sõin ja sõin ja sõin ja... Kodus sõin, kohvikus sõin, looduses sõin. Köögis sõin, elutoas sõin, voodis sõin. Tegin ise süüa, ema tegi süüa, tädi tõi süüa. Õnneks olen ma aru saanud, et tegemist on üleüldise tudengitele omase sündroomiga. Kui sa oled ikka harjunud nägema päevast päeva tühja külmkappi, siis mõistus enam täis külmkappi ei tunnista ja tuleb kasutusele võtta meetmed: hakata sööma. Samas seal imemaal ei tunnistata jälle tühja külmkappi ja nii need hädad alguse saavadki. Püüad kogu hingest külmkappi tühjaks süüa, aga see ei saa kunagi tühjaks. Lisaks sellele tuleb ju hävitada ka ahjupraade ja puuvilju ja šokolaadi. Kummalisel kombel tekivad imemaal ka imevõimed: sööd end kurguni täis ja juba 15 minuti pärast võid jälle otsast alustada. Need paar sammu köögigini põletavad vist tuhandeid kaloreid. Ja sellepärast ju tulebki kogu aeg voodi ja köögi vahet käia.

Tegelikult ma siiski kogu nädalavahetust voodis ei veetnud. Arvutis olin ma ka rekordiliselt vähe ehk 2 või 3 tundi kogu nädalavahetuse peale. Käisime hoopis kinos "Kuningannat" vaatamas ja siis Viru rabas ka. Muidugi nagu üks poolemõistuseline ikka, panin ma saabaste asemel jalga tossud, mis jää peal libedad olid ja vett läbi lasksid. Matka lõpuks laiutas teksadel suur pruun lärakas (kukkusin külili) ja tossud lirtsusid. Kevadeti lähen ma alati lolliks ja riietun ilmastikule mittevastavalt. Tegelikult suudan ma ilmastikule mittevastavalt riietuda aasta läbi: külmadel päevadel õhukeselt ja soojadel päevadel paksult. Noh, looduses on ikka tore. Linnud laulsid ja päike paistis näkku seda soojendades (loodetavasti ka kahvatust vähendades).

Enamik aega möödus siiski lösutades. Sain emapoolse sünnipäevakingi: kaks raamatut! Kivirähki "Mees, kes teadis ussisõnu" ja Ulitskaja "Lõbus matus". Loomulikult lugesin ma Kivirähki juba läbi :PLesisin voodis, pugisin mandariine, jõin kohvi või teed ja nii see läks... Teine raamat jäi praegu minust Tallinna maha. Kiusatus on suur, aga seda va kohustuslikku on liiga palju...Üleüldse peaksin ma usinalt lugema, aga mulle meeldib hoopsiki usinalt bloogi kirjutada. Mäss missugune!

Muidugi võttis see lesimine ja söömine minult igasuguse aktiivsuseraasukesegi. Möllamisest ei tulnud midagi välja. Suurim saavutus teksti ja toidu närimise kõrval oli see, et läksin vanni. Päris tõsiselt kohe :D See oli ju mu iseseisev otsus. Viru rabasse mind aga lihtsalt viidi :D

Muidu oli väga tore nädalavahetusel vegeteerida. Lisaks raamatutele sain veel toredaid kinke: riideid :P Mul on nüüd punased püskid ja must maika. hehee. Ja hästi ilus suur paks pehme vannilina. Muud praegu öelda ei olegi....

Mässan iseenese kohustuste vastu ja varsti olen ajahädas :(

5 ...kaja:

K. ütles ...

vat see on yks tore sissekanne :)
"Sõin ja sõin ja sõin ja sõin ja... Kodus sõin, kohvikus sõin, looduses sõin. Köögis sõin, elutoas sõin, voodis sõin. Tegin ise süüa, ema tegi süüa, tädi tõi süüa." heheheee
ja kylmakapp ei saa tyhjaks :D hihihi, minu oma saab kyll tyhjaks vahest.
v2ga tore , ma ei oska kommenteerida, aga v2ga tore lugeda (Y)

L ütles ...

mina ka naersin just sellesamuse söömise lõigu juures :D ja kavatsesin ka siin mainida, et oi oi kui nunnu... aga krissu näe jõudis juba ette.

Rõõm kuulda, et sa palju sõid, kuigi minu meelest sööme me ka siin ühikas pidevalt ja palju :D KUIGI, enam ei söö ka. Ma kavatsen nüüd kõhnuma hakata :D mis tähendab et ma süüa ei tee (kohukese-banaani dieet kindlasti kõhnustab mu ära) ja seega kõhnud ka sina! Hahaa! :D

K. ütles ...

kohukesed nyyd kyll kedagi k6hnutama ei hakka....vist.... :D
ja milleks sul k6hnuda vaja on ? niigi k6hn juba.

Anonüümne ütles ...

ma juba loobusingi sellest mõttest, hetkel söön näiteks juustu-suitsupeki saiu :) mmm

K. ütles ...

pekk...jamm...