reede, juuni 15, 2007

elukillukesi

***
Teel kööki möödusin banaanist. Seisatasin hetkeks, olin banaani juba näppude vahele haaramas, et ta siis edasi makku kugistada kui järsku meenus mulle, et tegelikult on mul liigsöömisest paha olla ja tegelikult ma ei peaks rohkem täna sööma. Siis läksin ma kööki ja nägin isuäratavaid leivaviile. Mõtteis läksin juba külmkapist võid tooma. Siis aga meenus mulle kööki minemise eesmärk- läksin teevett keetma. Kuni vesi keeb, kirjutan seda lõiku. Pikk lõik tuli, kõht on jälle tühi.

***
Ma ei söönud seda banaani ära. Ega ka mitte leivaviilu. Aga muidu olen ma nii edukalt õginud, t kui ma ükskord kõik terve mõistuse manitsused kõrvale jätisn ja kaalule astusin, avastasin, et olen kilo võrra kergem.

***
Täna on nii külm, et ma ei saanud hommikul voodist välja. Üksjagu oluline oli ka fakt, et laisk-tudengist virk-giidiks muundumine ei toimu üleöö. Olen isegi varajane inimene, aga kella kuueste ärkamistega on vaja veel vaeva näha. Vaeva näha siis kui ei ole palav, pissihäda, kiusav kass, liigvalge vms, sest ma ei ole siiani avastanud midagi, mis asendaks sooja voodit. Ja hommikune "varastatud" uni on teadagi kõige kõige kõige parem.

***
Emme läks nädalavahetuseks Hiiumaale. Olen kassiga kahekesi. Ma võiks korda saata eiteamida, aga nii igav kui see ka pole, ei ole mul mingeid muid soove peale niisamaolemise. Homme püüan ma siiski oma väga visalt edenevat seminaritööd voolida. Aga enne seda püüan ma vähemalt kella kümeneni magada.

***
Ma ei tea kas naerda või nutta, aga ma vist ei kasvagi mõnede silmis kunagi suureks. Ajapikku olen ma sellega leppinud, aga mingi teismelise trots lööb aeg-ajalt siiski samuti välja. On tüütu aga armas, et ema ütleb "söö korralikult" ja "ära külmeta" ja "mine nüüd magama", aga kui mu tädi küsis emalt kas ta peab ema Hiimuaal oleku ajal mulle süüa tegema tulema, siis olin ma küll üsna sõnatu.

***
Kuna ma ei pea kokku juhtuma teiste inimestega (näiteks boksis teel wc-sse või koridoris teel ühikakööki), kannan ma erakordselt lohvasid ja ebaseksikaid riideid. Täna ei suutnud mu sõrmed kohvitassi kinni hoida. Kohv lendas särgile. Õnneks sai samasse särki ka oma käed puhtaks pühkida. Vot see on ülim mugavus :)

***
Ükspäev tegi üks tuttav noormees mulle MSN-s ettepaneku hakata tema "intiimsõbraks". Intiimsusest on mul puudu küll, aga ettepanek oli küllatki sõnatuksvõttev. Ma siiski otsustasin, et "kuivan" edasi. Praegu piisab mulle silmailust, mida kohtan tänavatel. Muidugi on minu maitse täiesti mandunud, sest täna jõllitasin suures igavuses isegi neid nõmedaid briti poissmehi. Rohkem vaatasin ma neid sest midagi põnevamat polnud vaadata, aga lõpuks vaatasin neid juba tõesti mitte kui poisse vaid mehi. Kole.

***
Giiditöö tüütab mind sügiseks alati surmani ära, aga sellistel päevadel nagu täna, tunnen ma, et see on ikkagi üks tore töö. Täna oli mul üheksa turisti, kellest üks lõkerdas kogu aeg naerda ja teised olid niisama lõbusad. Teiste hea tuju mõjub mulle uskumatult hästi. Aga keel on inglisest päris sõlmes.

Nii, aitab!

2 ...kaja:

L ütles ...

Näed, alles täna, praegu, just nüüd lugesin ma selle postituse ka lõpuks läbi :)

väga ilus väga ilus

Nii nunnu ju, et su tädi tahab sulle süüa tegema tulla :D Ega sa muidugi ise hakkama ei saa :DDD

greta ütles ...

ega vist...