esmaspäev, juuni 11, 2007

kole kärbes

Täna olen ma lihtsalt lohe. Ma ei tea, miks küll lohesid laiskadeks peetakse. Aga ainuke lohe, kes mulle meelde tuleb on kuulus kääbiku Smag, kes suurema aja tõesti magas. Kui nii võtta, siis mina lohe ei ole. Tahtsin täna kõvasti magada, aga välja tuli nii nagu ikka- uni kadus kl 10.30
Aga poolunes, mingisuguses passiivses seisundis olen ma veetnud kogu oma päeva. Avastasin klassikaraadio saatesalve, kuulan nüüd kõiksugu head ja paremat muusikat ja vahel ka sõnu.
Joon teed nagu ikka mulle kombeks. Hommiku poole oli natuke tobe mitte midagi teha ja lihtsalt vahtida, aga nüüd, pärastlõunal, on juba päris tore :)

Eile ja üleeile ei suutnud ma kuidagi magama jääda. Üleeilse insomnia põhjust ma ei tea, aga eilse magamatuse põhjus oli üleeilane magamatus, millest mul pea valutama hakkas. Valu ei olnud tugev, aga piisavalt vastik selleks, et vältida une tulekut. Mina olen tõeline somnofiil ja seetõttu ei häiri mind mitte miski enam kui see, et ma ei saa siis kui mul tuju tuleb, magama jääda. oi, küll ma olin korda mööda vihane ja meeleheitetes. Tegin tegin külma veega märjaks oma t-särgi ja laotasin selle oma laubale, siis hakkas kael valutama. Panin särgi kaelale ja laup nõudis külma mähist tagasi. Lõpuks mingi leevendus oli, aga und mitte üldse. Siis üritasin tegeleda päevaste asjadega aga peale kolme minutit, suutsin mõelda vaid unest. Siis läksin kell kolm öösel duši alla. Ja lõpuks valu vaibuski. Ainult selleks, et hommikul kella kaheksa paiku võiks mind hakata üks kärbes tüütama. Ärkasin üles kellegi koibade puudutusest oma põsel. Seesama Keegi hakaks peale ära ajamist solvunult sumisema. Siis võttis ta jälle sisse oma endise asendi minu vasakul põsel. Siis ajasin ta ära ja tema hakaks sumisema. Ja niimoodi lõpmatu arv kordi. Mis mul siis lõpuks üle jäi? Jah, tõusin üles. Jumal tänatud, isegi minu kass pole nii maniakaalne nagu too kärbes.

Loo moraal: ma kadestan neid 5-tunni magajaid. Mina vajan kümmet tundi öist und. Aga isegi kui ma oma kümnekat kätte ei saa, siis ärkan ikkagi hommikul kümne paiku. Nõme ju.

Jajah. ma parem lõpetan oma möla ja lähen teen mammale süüa

2 ...kaja:

L ütles ...

ja mitte ainult lohesid ei peeta laiskadeks, vorste ka ju :D

Anonüümne ütles ...

Usu mind, viie-tunni magaja elu ei ole kadestamist väärt :P