esmaspäev, september 03, 2007

romantiline

Mulle meeldib see film lihtsalt nii väga. Ilus, romantiline ja fantaasiarikas. See laul meeldib mulle ka väga. Niisiis, kuna mul ei ole midagi asjalikku öelda, tundus vähemalt sobilik see video siia panna. Ostsin poolpimesi odava hinnaga selle filmi DVD ja vedas kohutavalt! See on tõesti tore film! Sobib mu tänase unelev-uimase meeleoluga ka suurepäraselt!

Film: eternal sunshine of the spotless mind.
muusika: beck - everybody's gotta learn sometimes

1 ...kaja:

Anonüümne ütles ...

Oojaa! Minulegi meeldis see film tohutult. Täpselt samamoodi suht suvaliselt tõmbasin selle kunagi paar aastat tagasi endale arvutisse ja vaatasin ja olin ülimalt rõõmus, et need suvalised hetked mingil ajal mulle ette juhtusid. Siit ka selline mõte, et võibolla peaks jagama teineteise filmidest nimekirju, siis avastaks ehk rohkem ja teaks.

Kirjutan nimekirja.