esmaspäev, november 19, 2007

mõnusad asjad

Oi kirjutada on tore. Ma kirjutaks kohe päevad läbi, kui seda enesekriitikat poleks. Aga enesekriitika on. Muidu kirjutaks maast ja ilmast ja kõigest, mis sinna vahele jääb. Tegelikult kirjutangi, aga kui eesmärk on olla tark ja vaimukas, siis tulemus on sageli lihtsalt tobe. Või tegelikult - lausa rumal. Aga õnneks on Enn Kasak ja igasugused teised tegelased, kes ütlevad et inimesed ongi lollid ja tõde polegi olemas ja muud sarnast. Ja tuju läheb paremaks. Mina pole selle universumi ainuke loll- neid on miljardeid :)

Tjah, 4. aasta ülikoolis ja mida ma võin kokkuvõtvalt öelda: ma olen teada saanud, et ma tean ikka väga vähe, aga teadmisväärset on väga palju. Ja kuigi tõde siis justkui poleks, on neid ebatõdesid ka nii kohutavalt põnev teada. Pea on ideedest ja infost nii tulvil, et teinekord ma imestan, et mu aju veel plahvatanud pole.

See info ja tarkused ei tähenda muidugi, et ma enam kergemeelne või naiivne poleks. Aga kuna ma endale nii tohutult meeldin, siis on neiski midagi toredat. Või nii ma vähemalt pean arvama, eks? Et kergemeelsus on palju toredam kui tühiste asjade pärast muretsemine (ja mõnikord mulel tundub, et ma olen imbetsill, et ma nende asjade pärast ei muretse) ning naiivsus on palju parem kui sapine küünilisus (kuigi küünilisust on mul rohkemgi kui Kolumatsil).

Aga õnneks on huumor :) Kujutluspilt Britast kollase ujumisrõngaga ei taha kuidagi silme eest kaduda ja Liisiga pimedas toas, kumbki omas voodis, irvitada on ka tore. Sellised inimesed ja nende olek teevad ka kõige jubedamad päevad paremaks ja ma arvan, et mul ei ole siin blogis nüüd mõnda aega vinguda vaja. Sain aru, et hea enesetunde jaoks on vaja vaid koormate viisi absurdi ja irooniat. Sain mõneks ajaks annuse kätte! Tänud!

Ahjaa! Unes olin rase ja kukkusin rõdult alla. Aga kuna ma kukkusin puulehti täis kärusse, siis jäime mina ja mu lapsuke täiesti terveteks. Teine uni oli palju põnevam: tuli päästa maailm mingi hiiglkasvu türanni käest. Aga teine uni oli liiga segane, et seda seletada. Mäletan vaid seda, et türannile tuli sisse sööta jaanalinnumunasuuruseid tablette, mis õnnestuda ei tahtnud. Maailm sai siiski päästetud...Ja hommikul oli hästi mõnus ärgata.

1 ...kaja:

K. ütles ...

sapine küünilisus...hmm...ma vist tean kedagi kes selline on...huvitav
ostsin hommikul shokolaadi ja nüüd avastasin et on teine pakendi sees täitsa sodi...mitte et see kuidagi teemasse puutuks, ma niisama jauran :D