teisipäev, aprill 01, 2008

rüperaal, tral-lal-laa

Rahvatarkus keelab vanasse kaevu sülitada enne kui uus valmis on. Aga kas uued kingad kaitsmise tarvis tohib osta enne reaalselt bakatöö kirjutamise algust? Mina pole uusi kingi ostnud. Ma ei mäleta , kes mulle rääkis, et keegi nii teinud oli. Naljaga pooleks muidugi. Ma vähemalt loodan. Aga kas illusioon sellest, et kui ma saan kuskilt endale läptopi, siis õnnestub mul raamatukogus istuda ja palju efektiivsemalt oma lõputööd teha? Vaevalt, et üks järjekordne tehnoloogiline protees mind soodustada minu hukatust või pääsemist. Aga platseeboefekti ei tasu alahinnata.

Sebisin endale laenuks Minni vana rüperaali* (kas pole kaunis sõna) ja olen raamatukogus juba tükka aega usinat nägu teinud. Ja mitte ainult nägu teinud. Ka sõrmed- silmad on usinasti ametis olnud. Protees näikse tõesti aitavat. Aga täna on alles esimene päev ja ma ei välista, et ma siiski hukkuda võin. Võtta enesele vastutus, et saan hakkama oleks küll veidi kergemeelne. Parem ma ei luba midagi, eksole? Aga protees tõesti töötab. Või on kas olnud hoopis ühest teisest platseebost? Minni söötis mulle sisse mingit ajurohtu, mis tema ajurakud kihutama pani ja mis Anneli jällegi oksendama ajas. Niisiis- nüüd on mul vaja imetablette ja sülearvutit ja siis olen omadega mäel (kingad on muide juba olemas). Ahnusehoos käisin ka isiklikku sülearvutit juba noolimaski. Ilus, tore ja must. Aga kolm aastat 600kr kuus maksta käib mulle vist siiski üle jõu...
Või kui iga kuu üks tobe kirjatükk avalikustada? Ahnus võib teha üpris töökaks....

Aga kõht on tühjavõitu ja ilm on palav (vähemalt hommikupoolikul oli). Olen ka küllat jabur-väsinud. Niisiis, mina lähen nüüd raamatukogust ää (et homme tagasi tulla muidugi) ja saan kokku oma "järjekordse elu armastusega" et veenda teda koos minuga veidi keha kinnitama või vähemalt jäätist limpsima ja siis päris õhtul juba on traditsiooniline teisipäev kirjanduse majas...

Nalja pole täna veel saanud. Ma loodan, et keegi sul-on-püksilukk-lahti nalju ei tee ka. Need ärritavad mind tohutult. Tahtsin hiljuti loet raamatutest kirjutada. Ei jõua. Aga järgmine kord siis....


__
* rüperaal tähendab sülearvutit, otseloomulikult

6 ...kaja:

bret ütles ...

ahah. aga ainuke, eks mulle nalja tegi, oli tead kes?

greta ütles ...

ma ei saa midagi aru...

Anonüümne ütles ...

ma ei saa kaa midagi aru...

greta ütles ...

olgu, nüüd sain aru...

Anonüümne ütles ...

mulle küll greta midagi seletas, aga päris täpselt ma ei saa ikkagi aru...

Anonüümne ütles ...

mina ei saa ikka midagi aru,