kolmapäev, aprill 09, 2008

värvilised iroonilised kalad ja räimkrokodillid

Ma nägin süzee poolest küllalt igavat, aga muidu väga nauditavat und. Nii palju kirkaid värve pole ma ammu näinud. Me elasime merevees ja meil olid akvaariumis mageveekalad (vesi akavaariumis oli küllap siis ka mage vesi) ja need mageveekalad kasvasid akvaariumis suurteks ja ujusid me ümber ringi. Aga nad kadusid kiiresti ära. Emal oli varutud palju pisikesi kalu, kes akvaariumisse pannes kiiresti suureks (ja kirkaks ) kasvasid. Aga need pisikesed kalad tahtsid oma "puuridest" välja, kippusid soolasesse vette, kus neist said kalade asemel mingid mullikogumid. Meil oli ka krokodilli-"vastseid". Need kasvasid ka soolases vees edukalt kui neid praetud räimedega toideti. Isegi liiga edukalt. Toitsin kolme krokodilli ja need kasvasid nii suurteks, et mul hakkas hirm. Kui ehk laksavad oma lõuad kokku ja mõni mu jäse lõugade vahele jääb... Otsustasin vähemalt ühe krokodilli maha müüa. Tirisin ebaloomulikult pika sabaga krokodilli veest välja. Veest väljas olles, kahanes krokodill palju pisemaks, aga poisil kes krokodilli osta tahtis, oli ikkagi liiga väike akvaarium. Üritasin seda talle seletada, aga ta ei saanud sellest paraku aru... Siis algas juba teine uni, kus ma tahtsin meeleheitlikult netist rongide sõiduplaani vaadata. Millegipärast tuli seda teha hot.ee lehel. Aga nagu unes ikka, ei saanud ma hakkama nii elementaarse asjaga, nagu on punkti trükkimine. tuli hotee või ho.tee ja sellepärast ma ei saanudki rongide sõiduplaani teada...

Tegelikult tahtsin kirjutamise mõneks ajaks maha jätta. Aga kui sa oled mitu aastat regulaarselt teksti tootnud, siis on halvast harjumusest raske lahti saada. Tuleks see kirjutamisenergia ühe teise teksti tootmisesse suunata....

Kartsin, et preili Iroonia on mind maha jätnud. Aga eile ilmutas ta end ometi. Siis, kui olin ta juba täiesti unustanud. Piret pidas nimelt plaani hakata pidama lugemispäevikut RM-i kohta, mille saaks hiljem täidetuna (koos joonistustega) esitada oma juhendajale. Sellist lugemispäevikut saab osta Greifi raamatupoest. Hinda unustasin vaadata....

Järelikult on hullumeelne sessimeeleolu kohale jõudnud. Varakult ja ilma eksamiteta. Aga peasi, et meeleolugi on! Tegelikult ongi kõik iroonia ning absurd ja kõik, mida ma ütlen, kipub vägisi klišeeks. Murphy möllab niikuinii...

Tuleb teha pisike pause....

0 ...kaja: