reede, mai 27, 2005

Hahahaaaa (homeeriline naer)

Vapustav. Ma suutsin veenda Liisi samuti ploogi tegema. Nüüd varsti teeb seda Tiiina ja siis keegi järgmine ja...hahahahaa (taas homeeriline naer) Me vallutame interneti. Mis kasu on sellest mõttetu sõnahulga tekitamisest? Oh ei mingisugust kasu polegi. Aga langedes filosoofiasse: millest on üldse kasu?

Igatahes on see siiski suurepärane. Ta hakkab kirjutama oma vapustavast seiklustest lehmade, külajoodikute ja....ei saa ette rääkida. Eks igalühel ole au seda ise avastada. Ja muidugi lugege minu kommentaari ka, hahaha(mittehomeeriline, vaid selline veidi kilkav)!

Ma olen suurepärane kontrastimeister, nagu selgub. Eile veetsin terve päeva raamatukogus tänaseks eksamiks õppides ja täna...peale eksamilt naasemist pole ma küll midagi sellist teinud, mis kuuluks aruka eksistentsi juurde.

Neopets neopets neopets (täpselt kolm friikifäktori mängu mängisingi. Lisaks sellele söömine (eee mmm seee on küll eluliselt vajalik kuid...jah hea küll seeo li ikkagi mõistlik) ja siis internet (ze iivl invetsjon).

1 ...kaja:

L ütles ...

muahhhahahhaaa... (veelgi homeerilisem naer...)
Hakkan jah internetti vallutama muide, tänase päeva jooksul jõudsin lausa kolm posti panna siia bloogi!!! oooi ma olen osav...ehki sisu nagu polnudki aga nooh, kes seda tähele paneb...
oi, mul sai juba lõik täis ilma et ma oleksin kasutanud sõna kallike..seega, kallike..lähen varsti magama muide, on juba öö..liis vaatab telekat, ja sööb püha öö söömaaega...(angelface)
Ja sina, sina ära hõiska seal midagi, ega kilka...sa va va...uhh...kallike :D