neljapäev, mai 05, 2005

kodu, emme, mmm...

Kodus olen. Mmmõnus...hävitasin riisiroa, kohupiimakreemi ja konserveeritud ananassid. lisaks veel veidi müslit ja üks banaan. Ja mu magu peab vastu! Tegelikult mõistke mu kallid inimesed, ma ei ole õgard, noh tavaliselt mitte kuid ma olen inimene ja sellisele küllusele(vrd argipäevase riis-tatar-makaronid menüüga)on raske vastu panna. Usundiloo eksam on lähenemas ja seoses selelga meenub, et liigsöömine on üks seitsmest surmapatust. Andke andeks, aga ma olen nõus põrgussegi minema sest siin on lihtsalt liialt külm :(

Aga seoses emadepäevaga pean märkima kui tore emme mul ikkagi on :)Võiksin ju kirjeldada, kuid mis kasu selelst oleks.Ta lihtsalt kirjeldamatu :) Need kes tunenvad, teavad :):):)

Ja esseed olen suutnud lausa lehekülje kirjutada. Edu missugune!

0 ...kaja: