esmaspäev, juuli 18, 2005

Hoiatus: eeldatavasti pikk sissekanne

Vikerkaar! Tänane ka muuseas! Kuid kahjus ei suuda fotoka lääts hõlmata nii 180kraadi. Sest on kahju sest vikerkaar oli suurepärane täiuslik poolring. Nii suurt ja kaunist vikerkaart polegi vist näinud. Huvitav on aga see, et mingi uskumuse kohaselt pidavat seal kus lõpeb vikerkaar olema varandus. Täitsa tõsi kah. Üks ots sai alguse magistrali tagant, teine ulatus kraanani. Shopping ja kinnisvara- on ju parajad kullaaugud .

Aga miks pikk postitus?
..sest lihtsalt nii palju on juhtunud. Igatahes minu jaoks kes ma virisen, et elu on rutiinnne ja veedam enamuse oma vavast ajast magades või lösutades. Vot eile oli tõeline äksipäev[äks äksi äksi- eestikeelne uudissõna inglisekeelsele terinile action]. Ja eile ma ju ei kirjutanud. Oi sündmusi oleks liialt palju saanud :D Hästi aitab sissejuhtatusest. Asja kallale!

Esiteks oli mul eile esmakordne panoraamiku-tuuri kogemus, mis oli küllaltki talutav kuid ma oleks peaaegu inimesi maha unustanud. ja mitte üks vaid kaks korda :( Aga nagu olevat öelnud nõuka-aegsed giidid. turism nii odõhh! Seega, ei mingit lõõgastumist. Minu rühmal peab olema laitmatu distsipliin!

Täna samas, oli mul jalgrattasõidu tuur, mis paraku üldiselt läks hästi kuid kus olid ka väikesed viperused...näiteks sõitsid mõned suurepärase hoo saavutanud turistid inertsist otse ja kohe üsna kaugele kuigi tegelikult oli vaja pöörata. Distsipliin polnud kiita, kuid tubli oli see, et hiljem nad vabandasid alandlikult :D
Ei tea kas nii kõlbab oma tööst, oma leivast rääkida....Aga: kuuldavasti on kirurgide naljad hullemad.

Üks giiditöö element veel: olen avastanud, et mul on automaatsed kerimise ja aeglustamise nupud :) Olen võimeline rääkima sama koguse infot sama objekti kohta(vajadusel mõnede lisandustega muidugi) 5 ja 15 minutit (kunstiline lisandus muidugi :).

Noh angu näha on mind tabanud grafomaania hoog sest tegelikult pidin ma ju rääkima oma eilsest päevast. Õigemini selle sisukusest.

Niisiiss: peale tööd läksin ma poodi ...muusikapoodi ja ostlesin veidi: emale linnulaulu plaat ja endale jazzilõõritajate kogumik pluss billie holiday : mmm vana jats. Ning boonusena..noh ainult 25kr, ma ei suutnud keelduda - sõpruse puiestee kassett. Aga see on alles sissejuhatus. Tegelikult tahtsin ma rääkida sellest, et kohtasin eile jõuluvana :)


Jaaaa! Päriselt ! Stroomi ranans oli teine. Käisime Lottega ujumas(häälitsesime muide üsna palju, ka "laulsime"). Lahkudes aga kohtasime tee peal jõuluvana :) Oli teine küll veidi kõhn aga eks karud on ka suvel kõhnad ja talvel paksud ja võibolla temaga on sama moodi . See vabandaks miks ta nii purjus oli :) Teatavasti sültub promillide põletamine kehakaalust. Ta vaesekene oli lihtsalt suvekaalus ning seetõttu rääkis meiega mitte eesti, vaid vene keeles ja...no veidi ka tuigerdas. Aga Lotte tuletas talle meelde, mida me vajame_ paadaarok muidugi. ja jõuluvanal pole kunagi kahju: väikese jõululaulu eest saime kingi- hõbejuuksed :) Mitte et, ma kiilanemas oleksin kuid ikak kuluks marjaks ära :)
Õhtul läksin Helika ja Lauraga sõitma :)
Vot läbi mitmete pikkade pauside oma kalli armsa rauk-arvutiga suutsin viimaks "olulise"kirja panna. Musid ja kallid! Kõigile :)

0 ...kaja: