laupäev, oktoober 29, 2005

teater ja teemaania

"Surm ja tütarlaps" Draamateatris. Viimase hetke piletid tänu ema tutvustele. Hmm.. ma pole ammu tatris käinud nii et mu meeli see ergutas küll ja kohati oli väga andekalt lavastatud(Unt) ja elavas esituses Schubertit kuulata oli ka mõõnus (keelpillikvartett) aga...lõpp oli lausa uskumatult lihtne ja kuidagi..ei tea, minu kõrgeltarenenud "kunstimaitse" oleks soovinud midagi muud. Noh, esialgsed muljed....
Homme läheme bowlingusse, seal on head muljed kindlasti garanteeritud. Ja autosõitu kindlasti veel ka :D

Mis puutub teesse, siis oeh, sügis kutsub esile teemaania. Mul on küll suur kott kuivatatud piparmünti aga ühest teest ei piisa niisiis ostsin ,õigemini ema ostis kolm pakki teed, mis ma kavatsen kõik tartusse kaasa võtta ning..las teepeod alata. Muidugi peavad ka küünlad põlema. Oh, kui vaid suudaks poest tikud osta. Juba kolm korda on see mellest läinud. Arvan, et panen kodust paar pakki pihta:P Võibolla küsin ka viiskalt ...
Green tea variations
Orange twist
Straberry vanilla
tahan veel
Old Love
Santa Barbara
ja põletada
Mandariini lõhnaküünalt
kurat küll, seda väikest 20kr maksvat polnud ja 76kr ei raatsinud küll osta. Eks ma pean siis veel korra oma nina kaubamajja toppima...

0 ...kaja: