teisipäev, august 19, 2008

mure

Retooriliselt pean küsima, miks ometi kõik siin maailmas viimasel ajal nii halvasti on? Naiivse idealistina on mulle täiesti vastuvõetamatu see, kuidas on õigupoolest võimalik pommitada haiglaid. Kuigi ma ei tea paremat lahendust, on siiski kummastav, kuidas kuskil on kõik väga halvasti, aga erinevate riikide välisministrid lähevad lihtsalt omavahel olukorrast rääkima. Kuidas on võimalik saata humanitaarabina vanaks läinud toitu ja kuidas on võimalik, et raha, millel pole õigupoolest mingit väärtust, on ikkagi kõige suurem väärtus. Kuidas on üldse mõeldav, et keegi tahab ajaloolisesse paika ehitada mingisugused täiesti ilmetud majad, millesuguseid juba kõikjal niigi üleliia on? Uudiste vaatamine tekitab minus tunde, et olen tulnukas, kes siia maailma ei kuulu.

2 ...kaja:

bret ütles ...

ma arvan, et halvasti pole mitte viimasel ajal, vaid alati, et see on loomulik. elu on selline. liiga palju ükskõiksust ehk? ma ei taha enam öelda, et liiga palju inimlikku nõrkust.

Anonüümne ütles ...

tegelikult saan ma sinu murest täiesti aru ja ka mul on sügaval sisimas pidevalt see mure olemas...