laupäev, jaanuar 02, 2010

hetke lemmikteema - lumi

Käisime Stroomi rannas sumpamas. Noh, ma ei mäleta millal viimati lumi põlvedeni ja üle selle oli, aga täna vot sai seda asja ka kogeda - ja ülimalt mõnus oli. Selline õhuline ja värske (st puhas) lumi. Nõnda me seal möllasime ja nautisime. Autoomanikud võivad küll vist hulluks minna, aga mina ei mäleta, millal ma viimati talve niimoodi nautisin :)

Ilmselt tuleb 60 cm lund siin Tallinnas maha küll. Ja siis on ka 1968. aasta rekord purustatud....




3 ...kaja:

Redutis ütles ...

fantastika!
myliu sniegą! :)

Anonüümne ütles ...

On tõesti fantastika, meil maal oli ka nii palju lund, et ulatus mulle pea poolde reide (kui mingi rookimata heinamaa peale minna)ja koerad ei paistnud üldse lume seest välja- kuigi nad on ikka võrdlemisi suured koerad, sumpasid ja sukeldusid lumes nagu allveelaevad...

aga ma juba rääkisin seda sulle,
praegu rääkisin seda su lugejatele :D
vot!

liis ja koerad

L ütles ...

ja see lumejulk seal pildil meenutab mulle tiramisu-küpsist, alles suurel pildil sain aru, et tegemist polegi mingi leidifingeriga vaid hoopis autoga :D