teisipäev, jaanuar 19, 2010

sess

Kuigi iga aasta saan ma selle kõigega lõpuks hakkama, küsin ma endalt iga aasta ikka seda sama küsimust: kaua veel enne kui ma hulluks lähen? Kirjutamine õnnestub küll ja kõige raskemad esseed on seljataga, aga siiski on selline tunne et enam lihtsalt ei jõua ajada seda tarka juttu, mis lõpuks ikkagi parajaks mulliks moondub. See aasta on sess eriti pikale veninud, aga loodetavasti saab selle õudusega varsti siiski ühele poole.


Tänan tähelepanu eest!

PS: see aasta pole ma peaaegu üldse sessimänge (point-and-click ajuvabadusi) mänginud, aga ma ei saaks öelda, et ma seetõttu edukamalt sõnamassi oleksin tootnud. Pigem isegi vastupidi....

2 ...kaja:

Anonüümne ütles ...

Ja sessi lõppedes mõtled sa, et see polnudki nii hull, et see oli kõik päris tore ja võtad järgmiseks semestriks rohkem aineid :).

Ma tean, mida sa tunned.


Diana

Anonüümne ütles ...

Toho-toho! Kes mängis alles eile tetrist ja mingit mulliklikkimismängu? Ja ärgem unustagem seda suurt pingviinikohvikuparaadi, mis meil siin oli vahepeal :D

Liis, kellel küll sessi pole, aga kes ikkagi totrustega tegeleb