pühapäev, märts 12, 2006

uudiseid pole

Noh mis teha, tõesti pole. Isiklikke mitte, ja teised kirjutagu oma uudistest ise. Külaskäik jäi kahjuks ära, veetin eilse õhtu arvuti ees passides. Minu logardlus hakkab võtma juba eluohtlikke mõõtmeid, reedel ei jõudnud ma isegi kooli :( Ja ma olen taasavastanud Zuma-hulluse. Nii need tunnid lähevad, jubejubejube.

Natuke ma lugesin, aga mida kirjutati, ma tõesti ei mäleta. Unesid pole ka eriti olnud. Ainult mingid segased pildid. Näiteks täna kolisime Raatuse ühikasse, kus oli väga mugav, sest lisaks magamistoale oli meil veel köök ja elutuba, aga naabri(kelleks oli minu lapsepõlvevaenlane Punnsilm) poiss-sõber seisis porgandpaljalt meie magamistoas. Tegime nägu, et ta meid ei häiri, aga häiris ju küll! Seisis ukse ees ja takistas liiklust.

Siis on mul veel isiklikud probleemid selles vallas (lisaks logardlusele), et ma ei suuda otsustadam ida ma tahan. Kas armastust, seiklusi või armuseiklusi. Põhimõtteliselt on kõik variandid käegakatutavad, saavutatavad, aga.... Tüüpiline kevadine probleem vist.

Lähen nüüd sõidutundi ja jään ootama põnevaid juhumisi, millest oleks ka huvitav kirjutada-lugeda. Tahan väga väga ratsutama minna jälle...kes tuleks kaasa?

PS: hoolimata testi tulemustest, mille järgi me kõik sama tüüpi oleme, pean mina end ka eriliseks ja kordumatuks :)

5 ...kaja:

HL ütles ...

Hmm.. kui minul oleks valida nende kolme vahel, siis ma võtaks nad kõik :D (st. armastuse, seiklused ja armuseikused :D)

Aga üldiselt ei ole see logardlus ainult sinu probleem, ka teistel esineb seda :D Sa vähemalt oled nii virk ja kraps, et suudad midagigi bloogi kirjutada :D

Aga mina olen nii huvitavalt laisk, et ma ei ole suutnud isegi sinu testi tulemust läbi lugeda, rääkimata siis Krissu testi tulemuse lugemisest või testi sooritamisest :D :D :D

Luban, et nii tubli olen küll ja toon sulle need liiklustesti raamatud :P Ehk saad need juba homme kätte :D

Anonüümne ütles ...

vitsa teile laiskvorstid! vaatke kus mina olen alles usin, käin väljas ja.. ja.. no tegelikult teen ma seda harva küll jah, aga siiski :) koolis käisin ka ükspäev muide! voh!

K. ütles ...

mina olen logardluse m6tte greta teisik....ainult veidi hullem,,,ehk siis ei ole teisik kah :D
seikluste puhul ei oska n6u anda :( k6ik kordam88da ? :)

greta ütles ...

jah, mõte on hea, kõik kordamööda...
aga milline siis esimesena?

K. ütles ...

emm oleneb sinu parasjagu k2esolevast vabast ajast :D