teisipäev, märts 28, 2006

hurraaa vihm!!!!!















Erinevalt suuremast enamikust, mulle meeldib vihm. Tunnen inimesi, kes nähes äikesepilv kohe rõõmsa tuju kaotavad. minu meelest on seesugused hallisegused pilved nii ilusad ja maalilised. Hoopis tuju läheb paremaks. Selline õrnalt apokalüptiline tume taevas mulle meeldib Külm vihm meeldib veidi vähem kui suvised soojad äikesevihmad. Novembris sajab kogu aeg, ja siis ehk saab sellest kõrini ka Küll ikkagi teeb küllale liiga.

Ja täna! Mida ma näen? VIHM! :) :) :) See tähendab kevadet. See tähendab, et lõpuks
ometi uhutakse see sopp ja heitgaasidest halliks muutunud lumi minema. Rääkimata siis sellest niiskest õhust, mis mulle samuti nii väga meeldib. Nii ma siis asusingi pikale kooliteele naeratus näol.

Naeratus püsis veel siiki, kui parem jalake niiskeks hakkas muutuma. Väikene hind kevade eest. Siis läks märjaks teine jalgki. Ei ole vaja viriseda. Jalasääred muutusid ka juba märjaks. Ausalt öeldes oli üpris vastik :D Aga siis tuli suur veoauto ja pritsis mu mantli sopaga üle. Vot see oli tore! Sellest hoolimata ma säilitasin oma positiivse meeleolu. Mulle ju meeldib vihm.

Natuke ma kuivasin ja soojenesin autos õppesõiduajal. See, et olin läbi ligunenud ei meenunudki. Siis aga pidin tagasi tulema ja...noh, mis parata omaette pomisesin ikka kuratkuratkuratkurat ja vastikvastikvastikvastik.


Küll on hea, et ma koju tagsi tulin. Vahetasin märjad riided kuivade vastu ja...naudin vihma siseuumidest :) Ka aknalauale kukkuvate tilkade heli on vahelduseks täiesti tore. Kas ma tahangi enam üldse kuhugile minna? "Märgi kasse" on tänavatel vast niigi palju juba...
Ei, ma ei virise. Lõpuks ometi vihm! :):):)


(mul ei ole selle foto autoriõigusi, aga ma oodan, et keegi ei pahanda.)

8 ...kaja:

HL ütles ...

Küll on tore, et keegi suudab läbimärjaks saamisest hoolimata vihmast rõõmu tunda :P Jah tõepoolest sumedad vihmapilved taevas on vahest päris lummavad, aga siiski... Praegu on ju liiiga külm... ja liiga sopane...

K. ütles ...

nii tore :) mulle meeldib ka vihm :P kui just j2iselt kylm ei ole ja tugev tuul ei puhu.....irvitan alati inimeste yle kes kitsastel t2navatel mingi kolme tilga vihma p2rast vihmavarjudega ringi s6eluvad ja yksteisele virutavad :D haledad :D

L ütles ...

nii armas sissekanne minu arust, südamlik ja ilus!
eriti meeldis mulle see kuratkurat vastikvastikvastik ja lõpp oli ka imehea! :)

Anonüümne ütles ...

Oi... mulle ka vihm meeldib - siis on nii hää autuga kimada. Sõidad porilompidest läbi, soppa ja vett pritsib laias kaares, inimesed karjuvad... võimas :D A kui tõsisemalt, siis ülikooliaeg sai vist ainult paar korda vihmavarju kantud, kui sedagi, sest tegelikult mul polegi vihmavarju. Eelistan iga kell loodusjõudude meelevallas olla ja läbimärjaks saada kui mingit ebamäärast toika-roika otsa pistetud kaadervärki oma pea kohal kanda.:P

D.

K. ütles ...

jaa 6ige 6ige :) mingid ebamäärased toika-roika otsa pistetud kaadervärgid on m6ttetud ....kui suhkrust pole...v6i jahust et klimpi l2hed :D v6i noh kui pole vaja kuhugi t2htsale miitingule j6uda :D
oi autoga porilompidest l2bi kimada on v6imas jah :P pensjon222re pritsida :D ehheee...sry see oli vist juba julm :D

Anonüümne ütles ...

Ei olnud midagi julm. Julm on hoopis see kuida penskarid Keskerakonda toetavad...

D.

M. ütles ...

Hmm. Ehkki mul üldiselt ei ole vihma vastu miskit (eriti nüüd, kui ta kevadet kuulutab!), ei ole minu meelest üldse ägge, kui juba hommik on sajune. Minu tuju läheb küll halliks nagu taevas.

M@hingeltära :D

K. ütles ...

k6ige parem on kui ladistab :D...ja v2lku l88b ja myristab...ja sa toas oled :D
Ninasarvik pole yldse h22