laupäev, juuli 29, 2006

Kuidas on ilmad?

Kuidas on ilmad?
kuumad...
meil siin sajab,
meil siin valmivad õunad...
(Liisi Koikson - Sinu hääl)
Nii ongi. Ilmad on olnud kuumad, aga lõpuks ometi tuli ka veidi vihma. Ma olen seda äraütlemata kaua igatsenud, arvan et ma pole ainuke. Põllumehed muidugi ka, aga ehk ka linnainimesed nagu mina :) Ja muide, õunad valmivadki :)
Olin Muugal. Magasin telgis, teadmata et sadama hakkab. Õhtul oli jällegi väga mõnus- pugesin teki alla, kuulasin rohutirtse ja unistasin, kuni jäin magama. Hommikul ärkasin vihmasabina peale- oo, milline rõõm! Sirutasin keha - märg! Oo, milline õud! Ei, ma ei teinud alla. Telk lihtsalt ei pidanud vihmakogusele vastu ja õmbluste kohtadest ning ukse alt imbus vesi sisse.
Õnneks oli märg ainut telgi äärtes ja keskel kuivas kohas kerratõmbunult magasin oma une täis. Kahjuks ma oma unesid ei mäleta, aga unistasin ma ühest järjekordsest temast. Tasapisi hakkab siis see frigiidsus ehk üle minema ning "enam kui sõprus" tundub jälle ahvatlev. Vähemalt sellest unistamine on tore.
Nii ma tasapisi elangi. Mingil määral toidust, rohkem unistustest-varsti Iirimaa, varsti Tartu, loodetavasti varsti ka mõni tema, kes elu natuke ilusamaks ja põnevamaks muudaks....
Iirimaani on jäänud vaid 5 päeva. See tundub uskumatu. Rohkem uni kui tegelikkus. Oma lubadust mitte kulutada, pole ma siiski väga hästi suutnud pidada. ostsin endale trussikuid ja ahvatleva hinna, 99kr, tõttu ostsin endale kaks paari pükse. aga Krissu auks pean ma ju super välja nägema, eksole :)

4 ...kaja:

greta ütles ...

blogger muidugi jälle jonnib- teksti suuruse suhtes...
aga ärge lakse end häirida :)

HL ütles ...

Jaaa.. ka põllumeestele on vihm leevenduseks... Nii hea on hommikul ärgata ja tunda karget vihma "lõhna" :)

L ütles ...

ja jaa, ega sa muidu trussikuid ei kanna kui ainult krissu auks, eksole :D nii et tubli, et ostsid!!! :DDD

K. ütles ...

tore ettek22ne :D

v2ga huvitav ! mina k2isin kaa laup2eval trussikuid ostmas :S missugune kyllaltki imelik kokkusattumus :S

vihm l6hnab t6esti h2sti :P meil kaa sajab :)