kolmapäev, juuli 26, 2006

pildistamisest



Tegelikult.... fotomaniakk nagu ma olen, pean ma ikkagi ju oma pildikesi eksponeerima ka. Tahtsin need pildid siin - eile tehtud- eelmisele postitusele lisada, aga blogger on pirtsakas ja mina kannatamatu :D

Olen mööda interneti kolanud ja eriti just bloogides teiste fotosid imetlenud. Mul on ka ilusaid pilte :) Tahtsin albumit teha, eriti kuivõrd ma leidsin väga toreda programmijupi ilusa veebigalerii jaoks. siis aga hakkasin

oma pilte vaatama ja oh häda: ei ole piisavalt palju ilusaid pilte! ehk siis teisisõnu - kui ma pole inimestele veel pideva klõpsimisega närvidele käima hakanud, siis varsti võib see juhtuda...:) Olen teid hoiatanud :D

Kindlasti tuleb siis Iirimaal miljon pilti teha, siis ehk saab 20- 30 mida kõlbab ka teistele näidata :) Berliini 100-st pildist sain näiteks 6, mis mulle tõesti meeldisid. Turistipiltidest on mul kõrini- nad on kõik ühesugused olenemata kas nad on tehtud Saaremaal või Nigeerias.

Poseerimine nimelt. See hävitab kogu meeleolu. olgu, lollitamine on üks asi ja nii sünnib palju naljakaid pilte, aga mingisuguse monumendi ette valveseisakusse võtta on küll veidi nüristav. Samas ei välista see seda, et ma sihukesi turistipilte ka edaspidi ei teeks :D

Noh,minul ei ole muud võimalust kui poseerida, sest enamasti on fotokas minu käes ja... siis kui ma selle kellelegi endast pildi tegemiseks annan, siis olen automaatselt sessamas valvelseisakus. Tegelikult kah, mulle meeldivad salaja või ootamtult tehtud pildid - loomulikud pildid. Need on ilusad :) Kuigi jah, eks nende puhul võib ka väga kolejubeidaid tulemusi saada :D

Pildistan nii loodust kui ka inimesi. Alati on mulle meeldinud just loodus, viimasel ajal jällegi inimesed. Inimestega on lihtsalt see häda, et mu modellidering on piiratud ja võhivõõraste pildistamiseks olen liialt häbelik...

Mul on fotokas, mida võiks nimetada seebikaks, aga saan sellegagi hakkama. Võtan lihtsalt toreda programmi nimega Picasa ja....vajadusel saab s*tast saia ka teha :D Kui õigesti esitada, siis tundub mannetu pilt kohe poole parem :)

ehk siis...üritan nüüd laiskusele vastu astuda ja hakatagi kogu aeg fotokat kaasas kandma ja bloggeri postitusi ka pildikestega ilustama :)

0 ...kaja: