reede, september 29, 2006

poeezia zavoodis

Eile oli poeezial sünnipäev. terve kursus oli kokku kutsutud ja uskumatult palju inimesi ilmus tegelikult kohale ka. Kuhu siis mujale kui mtte vanasse armsasse zavoodi. Meid oli rohkem kui ma ette kujutasin. ma pean silmas puhtfüüsiliselt - hõivasime õige mitu lauda ja palju palju toole, takistasime liiklemist ja nii mõnedki komistasid meite otsa. Õluga ma õnneks siiski pihta ei saanud.
Õlut jõin ma iseenesest rohkem kui kunagi varem. vahel üllatan ma iseennastki :D Ainuke põhjus, mis ma õlut üldse juua otsustasin seisnes selles, et tal on paha maitse ja siis teoreetiliselt saab klaas aeglasemat tühjaks kui näiteks siidri puhul. Ei saanud!

Mida rohkem ma õlut jõin, seda kiiremini ta alla libises. Mõtlesin, et olen tagasihoidlik ja mulle aitab tükiks ajaks ühest klaasist, aga ei - jõin selle ära ja siis passisin. Passisin, sest mul oli veel plaanitud üks salapärane kesköine kohtumine. Arvasin, et katsun siis uue inimesega kainena kohtuda. Kurvalt vaatsin oma tühja klaasi ja ootasin õiget aega. Teised olid juba lõbusad ja tantsisid-trallisid....

kell 12 sain kokku tüübiga, kes oli mind lihtsalt suva peale orkutist endale MSN-i pani. Hmmm... Loomulikult ma pidin siis vaatama, mis imeloomaga tegemist võiks olla. Ei olnud pervert, pilti jms olin niikuinii juba enne näinud. Vestlesime natuke ja tegime esmast tutvust, aga üsna pea läksin ma juba zavoodi tagasi. Tüübist ei oska ma suurt midagi öelda, niisama juttu oli tore rääkida. Tore muidugi ka see kui keegi cappuchino välja teeb :D

Zavoodis pidin ma kiiresti hakkama mõtlema üldise lõbusa taseme saavutamisele. Niisiis, veel üks õlu palun! Ei mingeid probleeme - läks libedasti nagu allikavesi. Ma olen ju tuntud kaan :D
Meeleolu läks lõbusamaks kah, tantsima siis! Ma polegi enne zavoodis tantsinud, satun sinna enamasti seltskonanga, kes EI tantsi. Huvitav ja väga lõbus oli- kari inimesi üksteise vastu hõõrumas ja vaba ruumi paar ruutsentimeetrit. Asja vürtsitas muidugi see, et inimestel olid fotokad kaasas ja kindlasti jäi nii mõnegi pildi peale mõni minu loll lõust või hullem veel- mõni väändunud tantsimist imiteeriv poos. Mingid töllid jõlliasid mind küll liiga innukalt, aga ma suutsin end kokku võtta ja neid täielikult ignoreerida. eks see oli veidi raske, sest eks neid lolle ilastavaid lõustu on vahel päris naljakas vaadata.

Siis tuli üks õlu veel ära juua. Nõrgemad hakkasid minema pudenema ka. Katrin läks ära näiteks. Minul aga alles läks huvitavaks. Tuli mingisugune tüüp, kes suutis sama idiootselt tantsida kui minagi :) Välimus välimuseks (ei olnud ilueedi, aga oli huvitava "intellekutaalse" välimusega), aga Piret enam ei tantsinud ja mul oli hädasti talle asendajat vaja...
Pealegi, kuigi mõni tüüp mulel üldse ei meeldi, hakkan ma temasse hästi suhtuma, kui ta samasugusi lollusi ja koomikat suudab korda saata kui minagi, või vähemalt sellist muljet jätta - eks ikka selleks, et mina end mitte liiga suure, vaid ainult keskmise tolana tunneksin.

Vot siis nende õludega. Seisin püsti, ei tuikunud, silme eest udune ei olnud: bueno-bueno. Ometi puudus täielikult järjekordselt mõtlemisvõime ja häbitunne. kas ma ikka kaine peaga nii hullumeelselt tantsiksin? kas ma laseks mingil suvakal endal ümbert kinni võtta ja veel ise talle kaela ka vajuda? ega vist?
Nii ma siis seal eksisteerisin päris lõpuni välja. Ometi kuulsin ma Zavoodi hümni ka ära :) Kussonkodukoht? Eks ma siis liikusingi tüübiga taksode poole. Lõbus oli, häbi küll mitte. Tüüpi ma ilmselt niipea ei näe(kui kuangi üldse), ainsa tuttavana pidas minuga eile sammu Gea, kõik teised olid enne ära kadunud....

Nii lihtne ongi end lõbustada. Õlu- ja taksoarvele muidugi ei mõelda :D
vot nii!

3 ...kaja:

Anonüümne ütles ...

6ludele ja taksoarvetele ei m6eldagi ennem kui j2rgmisel p2eval poodi saia ostma minnes ja avastades et raha kadunud :D
nii hull p2ris muidugi ei ole :D
K.

Kat ütles ...

mul on tunne, et ma pole siiamaani kaineks saanud ja koduteest küll midagi ei mäleta....:) Nõrgaks olen jäänud :D

greta ütles ...

ma olen siiani veel päris kahtlases olekus :D