kolmapäev, november 15, 2006

niisama

Tulin bloogi kirjutama, sest esimesse loengusse ma ei jõudnud ja prantsuse keelt ma ka ei viitsi praegu teha :( Teisisõnu- looderdan. Selleks, et natukenegi midagi teha, kirjutangi bloogi Rahukevade lugesin läbi. Läks üsna ladusalt, mis on natuke imestamapanev, aga mitte väga. Imestamapanev, sest kui kuuendas klassis raamat meile kohustuslikuks tehti, ma üle kolmekümne lehe lugeda ei suutnud. Lihtsalt tundus nii kohutavalt igav. Õnneks õpetaja unustas oma antud ülesande ära ka- ei olnud vaja end sundida. Ongi seega tõsi, et raamatute jaoks on oma aeg. Lugeda siis, kui oled juba teatud vanuses ja tasemel. Praegu mulle nimelt raamat meeldis. Huvitaval kombel leidsin seoseid "Raadioga" mida ma ka alles hiljuti lugesin.

Viimasel ajal on mul tekkinud tahtmine kogu eesti kirjandus läbi lugeda :D Mõni loeng, näete, on ka inspireeriv ja mõjub vaimule hästi :) Tegelikult peale skandinaavia kirjanduse kursust tahtsin hästi palju taani ja rootsi raamatuid lugeda. Kahjuks mu plaanid ei läinud täide. Raamatute nimekiri on see-eest alles ja muidugi täieneb pidevalt. masendav tegelikult kui palju on huvitavat teksti ja kui vähe minusugune suudab sellest läbi lugeda. (Eks jah, bloogid jms on ju ka huvitavad ja võtavad oma aja)

Eile võtsin julguse kokku, surusin häbelikkuse maha ja läksin õppetooli. Rääkisin, kergelt vist punastasin, aga sain endale ikkagi juhendaja. Seminaritööks ja võibolla siis sellest arenevaks bakatööks ka. Ei olnudki üldse õudne. Uurimustöö kogemus mul puudub, aga ainuke viis seda saada, on lihtsalt alustada? Sain juhtnööre, nüüd on lihtsam. On isegi põnev seda kõike tegema hakata. Nüüd tuleb millalgi julgus jälle kokku võtta ja ka kirjandusmuuseumi minna. Eks ma seal tunnen end samamoodi kohmetult ja ignorantselt, aga...õnnestub ikka :)

Eile tegin oma autokoolis teooria lõpuks ära. Ega ma õppida eriti ei viitsinud, aga läks õnneks. napilt sain läbi. Nüüd korjan paberid kokku ja jalutan ARK-i. See autojutt on tüütu juba mulle endalegi, aga varsti saab loodetavasti läbi. Siis saan teile kõigile viina välja teha. (njah rahaline seis on kehv, aga kiiret ju pole?)
Tegelikult võiks mul load olla, et mul oleks vabadus auto võtta ja üksinda sõita kuskile kaugele kaugele. Kuulata head muusikat ja lihtsalt sõita. (Njah, peab ema mõjutama, et ta neljanda autoraadio ostaks, ja seda ära varastada ei laseks- st ei unustaks paneeli ette)
Mulle lihtsalt meeldib aeg-ajalt kuskile minna. Kohalejõudmine on hoopis teine asi :D Siis tekib õige pea jälle rahutus ja on vaja taas liikuda. ma imestan, et ma olen suutnud siin ühes toas kolimata juba nii kaua elada. Mõtlen unistan ikka millestki uuest ja paremast, aga seni on see vaid mõtteksc jäänudki. Ettevõtlikkust pole ja...eks uus koht tüütaks jälle varsti ära ju. Huvitav kuidas mul tulevikus töökohtadega olema hakkab?

Und ma päris täpselt ei mäleta. Tean, et mingi hetk pidin riidid vahetama. Võtsin siis pluusi seljast ja... hommikul ärkasingi ilma pluusita :D Ju siis oli voodis väga palav :D Aga kui sellised asjad juhtuvad, siis kas mul võib siis tõesti ka seksomnia olla? :D

4 ...kaja:

Anonüümne ütles ...

pagan võtaks, kui sinul on seksomnia ja meil uks on öösiti alati lukus (ja ka hommikul lukus), siis on ebatõenäoline, et sa oma unesseksimist ula peal tegemas käid... see seletaks siis vist, miks meil mõnikord erootilised unenäod samal ajal käivad :S iiiks...
ja miks sinu sussid täna hommikul minu voodi all olid :DDD

Anonüümne ütles ...

ma eitan kõike!

Anonüümne ütles ...

üks õhtu lähed magama pidsaamaga oma voodis ja ärkad paljalt liisi voodis, siis ei ole eitamisest kasu...

Anonüümne ütles ...

ma siis katsun enne liisi ärkamist oma voodi tagasi hiilida

ja siis räägib liis mulle, mida ta unes nägi :D