pühapäev, jaanuar 14, 2007

tee, mandariinid ja Hull saar

Ja ma ei maga ja ma ei söö,
ja ma ei taha teha tööd
ja ma ei kuule ja ma ei näe
ja ma ei kuule ja ma ei näe....
(Siiri Sisask)

Liis kirjutas sellest. vaevalt, et ma kahanenud olen, aga tahke toidu suhtes olen ma viimasel ajal jah kuidagi vastumeelsemaks muutunud kui varem. Liis diagnoosib muidugi rasedust. Mina diagnoosin endale stressi. Sümptomid on mõlemal case'il sarnased. Ma ei tea küll kas paranoia on sessistressist või on see omaette nähtus, aga vot rasedust ma kardaksin vist küll. Mitte et mulle lapsed ei meeldiks (oi meeldivad küll) jne, aga siis ma pean endale mehe otsima ja igasugu muud jama kah veel :D
Võibolla on mul lihtsalt mingisugune eriti võimas jõuluõgimise vastureaktsioon? Toitun tõesti põhiliselt mandariinidest ja esteetikatarkusest. Lisaks sellele joon liitrite viisi teed (ja pissin seda välja). Kohvi jõin täna viimast korda, sest see sai otsa ja... noh, ma lubasin endale, et ohjeldan oma kohvisõltuvust. Alateadlikult ostsin siis täna poest kohe Colat :D Ainuke häda on selles, et homme hommikuks on ta vist juba otsas ja siis pole mul mittemingisugust äratusjooki :(

Mis puutub mittemagamisse siis, siin on ka mingid häired. Liis põõnab rahulikult lõunani, aga mina kuulen kella kümne paiku mingit krõpsu (või on sellest gigantsest teejoomisest pissihäda) ja pean üles tõusma. Magaks edasi, aga kohe hakkab esteetika kummitama :( Ja õhtuti passime Liisiga kordamööda MSN-s ja muidu lollakates kohtades netis. Magamaminek on ikka peale keskööd. Selle ajaga läheb muidugi lõpuks ka kõht tühjaks. Eile sõin kell pool üks võileiba ja siis valutasin 45 minutit kõhtu, sest magu vist juba magas :D

Muidu on nii, et me ikka õpime päevad läbi ja vaatame youtube'st seriaale ja meil on uued mänguasjad. Skype ja Google Earth ja Google SketchUp.
Õhtuti lendan ma ikka oma Hullule saarele :) Ta asub Austraaliast paremal. See on vist kirdesuund :) Noh, Igatahes tsillib see saar mõnede teistega täpselt Austraalia ja Põhja- Ameerika vahel. See on atoll ja seal elab null inimest. Liis kardab üle ääre kukkuda, sest "rõnga" laius on ca 500m (Kes oskab, see saab saare üles otsida: lat=-4.52212226785, lon=-172.216516968)

Ja Liis landib Skypes mehi. Mis SkechUpi puutub,
siis mina ehitan endale sääl maja :D
(Eelmine sess mängisin ma Runescape'i, üleeelmisel mängisime Zumat, millalgi veel Neopetse jne jne) Minule pakub huvi uus itaallane, (Päkapikul on palju tegemist vist) sellepärast ma lantimisega see sess ei tegele. Kunagi varem otsisin ma ka üles oma kodu Mustamäel. (Tartu on kahjuks liiga udune :( ) Nojah, olgem ausad, see pole üldse nii ilus nagu Hull saar. (Liis muide läheb Suva saarele)

Tore on see, et kui vanasti kostis hullumeelset naeru meie toast, siis nüüd on asjad edasi arenenud. Ka kõrvaltoas on terve õhtu otsa naeru lagistatud. Aww, Leena leidis endale girlfriendi. Meie naerame muidugi ka. Liis ostsis vanilje pudingut, hakkas seda sööma. "See on sperma. Kontsistentsilt." Ma ütlesin siis teravmeelselt, et meil leidub lisaks puding-spermale ka banaane ja kondoome. Noh, ja asi lõppes sellega, et Liis kastis banaani pudingusse ja mina tegin rõvedaid pilte :D head isu :)

ja enne kui ma lõpetan, sõnakesi veel unedest. Eile sai mu kooliunede seeria veel ühe osa. Nägin unes kehka õpetajat L-i, kes käitus ülisõbralikult samas kui mina suutsin vaid meenutada kui vastumeelne ta mulle kooli ajal oli. Meil pidi kodus mingine pidu tulema ja meie L-ga valmistasime vaagnaid jms ette. toimetuste käigus rääkis L, kuidas ta oli Brasiilias reisil käinud ja seal endale mehe leidnud ning abiellunud. Samal ajal oli ta ikkagi koolis kehka õpetaja edasi...
Tänane uni oli segane, aga huvitav. Oli mingisugune väike mände täis Eesti saareke, kus seltskond inimesi puhkust veetis. Üks inimene soovis hobust. See saadeti talle siis paadiga sinna saarele (mingi automaatjuhtimisega paat) Paat randus ja hobune sai kuivale maale. Kuulsin hobuse mõtteid: siin on puha männid, ei midagi süüa. Kus ma olen? Aa, siin on see tuttav jalgrada, ma tean, see viib inimesteni. Hobune läks mööda rada ja jõudiski inimesteni. Keset saart oli mingi kummaline pooleliolev bassein. Naine tahtis hobust joota, aga bassein oli merega ühenduses ja vesi joomiseks ei kõlvanud. Siis tuli torm. Kõik pagesid saarelt, välja arvatud üks naine ja mees, kes varjusid rookatusega saunakesse. Siis tuli vahe ja siis selgus et kogu eelnev oli olnud vaid teatrietendus. Naisnäitlejad võtsid peale etendust napsi ja lobisesid.

vot nii!
(alguses oli pool pudelit cokat, nüüd on vaid veerand. Liis tantsib vist esimest korda sel semestril, kohe lõpetan blogimise teadmata täpselt mida ma edasi teen)

kallid!




4 ...kaja:

M. ütles ...

1) Toiduga ei mängita!
2) Mis sul L-i vastu on? Inimesena oli ta tegelt väga vinks-vonks, mis sest, et kehka õps.

Anonüümne ütles ...

v2ga huvitavad saared (?) ma kaa tahan :)

Anonüümne ütles ...

Aa, seda ma unustasin öelda, et söömine ongi nõrkadele :P

Anonüümne ütles ...

just, gretaga koos olemine muudab mu nii nõrgaks (a) siis ma ainult söön ja söön ja söön, aga täna, gretat pole ja üllatus küll- mina olen tugev ja ei söö, hommikuks sõin küll banaani ja kohukese ja lõunaks kaks pirni, aga siiski, varsti saab minust tugev jõunaine!
muidugi kell on alles kümme ka nii et see kõige suurem võileivapugimisaeg on alles ees ka...