kolmapäev, jaanuar 24, 2007

teine maailm


Õues on lõpuks ometi tõeline talv. Naudin lund ja küla ilma, aga seda huvitavam on vaadata suvepilte. Nii võõrastav on mõelda, et maailm nägi kord selline välja (ja näeb varsti taas).
28.august 2006, Rõuge
Posted by Picasa

5 ...kaja:

K. ütles ...

v2ga ilus :) kuidas sa 6hku rippuma said foto tegemise ajaks ?
:D

Anonüümne ütles ...

see Rõuge kõlab nii halvasti mu meelest, nagu.. rõve ja räige ja haige korraga :S

Anonüümne ütles ...

Pähh :P

Rõuge on väga bueeno kant, minu emme ja tädi lapsepõlvemaa, ma isegi olen Kaussjärves palju kordi ujumas käinud.

Aga kuidas sa, lilleke, sinna sattusid?

greta ütles ...

Vaat asi on selles, et ma ei ole lill. ma olen inimene, mul ei ole juuri ja sellepärast on mul väga raske - tuul kannab mind, kuhu tuju tuleb :D

L ütles ...

mind küll tuul ei kanna, mind tõmbab ta ainult läbi siis kui juhtub ja kuidas juhtub :S