teisipäev, november 10, 2009

Colosseumi-uni

Eelmise unenäo jätkuks leidsin end jälle Roomast. Seekord ei suutnud mina ja minu ebamäärased kaaslased (sest ma ei mäleta, kellega seal olin) otsustada, kas minna Colosseumi või mitte. Lõpuks otsustasime mitte minna, aga et oma teed ebamäärasesse sihtpunkti lühendada, otsustasime sealt läbi minna. Nimelt oli üks Colosseumi ümbritseva tara väravatest avatud ja kauguses paistis veel teinegi avatud värav. Nii me läksimegi sealt läbi. Selle peale tulid meid carabinierid taga ajama. Nemad ju ei teadnud, et me kavatsus polnud piletita Colosseumi minna vaid lihtsalt oma teed lühendada.

Tegelikult ei tahtnud nad meid mitte niivõrd noomida pileti puudumise kui reaalse ohu eest. Nimelt oli seal mingi väga järsk betoonist kallak. Ega nad ei pidanudki meid hoiatama. avastasime selle ise kui nende eest ära jooksime. Veeresime sealt ilusti alla. Siis sattusime mingisse moodasse kompleksi, mis kõik Colosseumiga seotud oli. Seejärel keskendus kogu tegevus ühele itaalia keelt mitte mõistvale professorile, kes ühte kompleksi hoonetest oma seljakoti ära kaotas.

Mitte et see nüüd eriline uni oleks, aga mulle tundub, et kui ma neid siia rõõmsasti kirja paneb, mäletain neid varasemast rohkem. Quindi....

0 ...kaja: