esmaspäev, mai 29, 2006

natuke juttu

Pole ammu kirjutanud. Vahepeal lihtsalt ei juhtunud miskit põnevat. Siis tahtsin kirjutada, aga internet kadus ära. Mitte, et sellest suurt häda olekski, sest niikuinii olem viimastel päevadel rohkem lugemisega tegelnud ja...Seenekesega jõudsime geniaalse avastuseni - raamatukogus vedeleda on sama hea ja majanduslikult kasulikum, kui mõnes kohvikus :)

Noh, mõte oli hea, aga pühapäeval olid nii kohvik kui ka R-Kiosk suletud ja õppimine nagu ka eriti ei õnnestunud. Vot läksime hoopis oma tühja kõhtu täitma ja raha raiskama :) Muidu oli tore nagu ikka. See tähendab absurdihuumorit ja olustikukomöödiat :)

Liisi pole :( Kolis eksamite alguseni maale. Mina olen ühikas ükis alles kolmandat päeva, aga nati kurb on juba. Jah, ma saan paremini keskenduda aga igaõhtusest säutsumisest ja naljast on juba puudus. Nii igav oli, et ma isegi koristasin (mis siis, et nüüd kõik kümme korda hullem välja näeb kui enne) nii igav, et lugesin Murri raamatu läbi, madame Bovary läbi, tormese lazarillo läbi, loen läbi veel Narruse kiituse ja Koerte kõneluse. hmmm...äkki tema ajutine eemalolek tuleb ikkagi kasuks? Eiiiii!!!!

Aga kell on juba palju. Varsti tuleb toast välja ronida. Ees ootab aoutosõit ja siis tuleb raamatukokku minna, end kokku võtta ja hakata ometi kolmapäevaseks eksamiks õppima. Söön kõhu täis, passin veel nati ja hakkangi tegutsema.

PS, tundub, et lennupiletitega saab nüüd ometi korda ka:) Niisiis, Krissu, varsti on august käes- tee oma kapp tühjaks :)

1 ...kaja:

K. ütles ...

:P:P:P ma ei j6ua 2ra oodata :)
muide ma taaskord avastasin et p6randal on t2itsa tore olla, magada ja niisama p88relda ja aeleda :D niiet kapi v6in rahule j2tta :)