esmaspäev, mai 15, 2006

ood emmele

Nii tore et minu vingumisele eelmises postingus nii positiivselt vastati. Sel juhul ma muidui kirjutan ja kirjutan ja kirjutan veel ja veel :D Noh, eks ma jätkan oma mis-ma-täna-sõin ja kuidas-liisiga-lolli-mängisime teemadel.Võibolla tasub Mariti eeskujul kah selline arukam bloog teha? Kultuur ja puha...sellekso n muidugi vaja tõesti arukat juttu rääkida ja ma tõesti ei tea, kas ma viitsi...eks näis.

Ood emmele
Täna tahaksin ma veidi oma emmest rääkida. Eile oli ju ikkagi emadepäev!
See ei tähenda muidugi, et teda teistel päevadel kiita ei või, aga kui on just
selline eriline päev reserveeritud siis kasutame juhust :D Emme on mul lihtsalt vapustavalt tore ja nurr. Ilma temata...ma ei tea mida ma ilma temata teeksin, sest mulle tundub sageli, et meie kaks oleme oma pereringis ainsad emotsionaalselt veidigi taskaalukamad inimesed. Vähemalt kaks hirmsat rahmeldajat ja paljus ülereageerivat iskut ikkagi on. Kui me ei saaks kokku hoida...oo õudust :D Eks ma olen ajapikku ära harjunud ja saan isegi hakkama, kuid siiski- koos on ikkagi palju kergem.
Nalja saab ka alati :) Alates sellest, kuidas ma naersin nii, et pisarad jooksid tema tehtud lolli lõusta üle, mille mingine seadeldis KUMUs suurele ekraanile projitseeris kuni selleni, kuidas Berliinis istus ta Seaworldis laste joonistuslaua taha ja hakkas kalapilti värvima. Saksa tädidel, kes seda nägid, vajus suu lahti, aga mulle see meeldis :) nalja ja naeru on palju.
Vahel harva -tõsi - ka tülisid või arusaamatusi. keegi meist pole täiuslik, teatud asjadega ma pole nõustunud. Või olen ise midagi valesti teinud, aga oleme alati kõigest üle saanud ja lisaks sugulussidemetele on meie vahel suur suur sõprus. Ilmselt olen ma tema järgi kasvanud ka, sest oleme paljuski üsna sarnased: spontaansus, huumorimeel, tundlikkus.
Me käime koos kinos ja teatris ja rattaga sõitmas jms. Temaga on hea koos aega veeta ja juttu puhuda :) Tolerantne ja nooruslik on ta :)
Lisaks nooruslikkusele on ta ilus ka :) Vahel ole ma sellest isegi mitte aru saanud, aga Leedus käies külavati ta komplimentidega üle - ilus eesti naine :D. Tundub, justkui oleksin seda veel mujalgi kuulnud....
Ehk on ee liiga moosine jutt, aga emmesid võib ikka idealiseerida :)
nojah, rahaasjades on lood ehk veidi kehvad ,aga minu vegeteervat eluviisi ta ikkagi toetab :)
Kahjuks kirjutab ta o m a bloogi liiga harva kah....

5 ...kaja:

M. ütles ...

Niinummi! :)))

Paraku võetakse emmesid tihti iseenesestmõistetavana. Aga tegelt tuleb neilegi aeg-ajalt meelde tuletada, kui armsad ja äggedad nad tegelt on ja selles suhtes tabas sinu postitus naelapää pihta!

M. ütles ...

A mis Mariti kultuuriõpetamise bloogi puutub, siis eilane postitus küll väga kultuuri kohta pole ja arukas jutus autorit süüdistada ka ei saa!

HL ütles ...

väga armas ood emale :) jah, su ema on tõepoolest tore ja nurr (nagu sa ütlesid) ja huumorimeel on tal ka vinge :D

K. ütles ...

Nunnu :P kogu tekst :) ja k6ik 8eldu vastab t6ele kaa :P
Oeh.
Muul teemal nyd : kule, ma ei viitsiks mingit arukat kultuuri-juttu lugemas k2ija. ma v6in siis poest raamatu osta vms. See on just l6bu jaoks ja peab sisaldama muidu-juttu ja lollusi. Ag nii m6tlen vist vaid mina, niiet h2bi mul olgu et tasuta harimist sult ei taha...

greta ütles ...

ahjaa, mis ilusse puutub, siis seda ütles ujulas üks paks vana vene pensionär. Ta oli vististi:"Te olete nii ilus, ma armastan teid!"