neljapäev, august 24, 2006

uimane olek

Aktiivne suvi on ilmselt läbi. Krissu läks tagasi Iirimaale, Liis põgenes viimasteks päevadeks veel maale... Tegelikult on kogu suvi läbi- sajune, külm, pime. Vabandust, ma tean kui ebaorginaalne on ilma üle viriseda, tavaliselt olen ma rahul kõigega. praegu lihtsalt on ilm mind nii kohutavalt uimaseks teinud.

Selline on minu vabandus. sellepärast ma midagi ei kirjutagi. eks tuleb see hoog jälle peale. võibolla poole tunni, võibolla poole kuu pärast. vabandust, aga praegu kirjutamiseks tuju ei ole :(

4 ...kaja:

greta ütles ...

muide täna sai mu kaunter aastaseks. 365 päevaga olen kogunud 2388 külastust

K. ütles ...

kust seda teavet lugeda saab ?

ja pole midagi musike, ma ootan kuni uimasus sul yle l2heb :)
puhka jah veel enne kooli :)
jumal t2natud et ma ei pea hakkama selleks valmistuma :S brr.

greta ütles ...

lammas all paremas nurgas
ehk siis pisike sinine OK, millele tuleb vajutada,,,,

uimasus on peaaegu üle :)

L ütles ...

puhka jah kallis enne kui meie kooselu algab...