pühapäev, mai 11, 2008





We can assist with Diplomas from prestigious universities based on your present knowledge and LifeExperience.

No required examination, tests, classes, books, or interviews.

Bacheelor, MasteerMBA, and Doctoraate diplomas available in the field of your choice -
that's right, you can become a Doctor and receive all the benefits that comes with it!

Diploma/Certificate Valid in all countries

No one is turned down
Confidentiality assured
CALL US 24 HOURS A DAY, 7 DAYS A WEEK

For US: 1-309-407-3749
Outside US: +1-309-407-3749

"Just leave your NAME & PHONE NO. (with CountryCode)" in the voicemail

Please call today!!


Kujutage ette- see kiri oli rämpsposti hulka sattunud.

3 ...kaja:

bret ütles ...

nii lihtne oleks... mõtle, ma jätan kooli nüüd pooleli, aga kõikide hämmastuseks olen aasta või kahe pärast eesti kirjanduse magister. ja millalgi, kui Norras koristades veel rohkem raha olen teeninud, siis ilmun välja kirjanduse doktorandina. ja siis... eee... mida ma selle kirjanduse ostetud doktorikraadiga peale pekasingi hakkama, ma ei mäleta praegu... anna vihje...

K. ütles ...

Issver kui tore...lolle aidatakse kaasa :D

Anonüümne ütles ...

Nii et viska see helbemäe nurka ja...