kolmapäev, veebruar 08, 2006

arvuti sai nüüd terveks. Käisin taksoga teda ordisse viimas, aga seal oli umbes 2-nädalane ooteaeg, seega hoopiski PC experti. Minu arvuti sai taksoga sõita ja tartu linna peal ekskurseerida. Eeldusel, et ta ulatas aknast välja nägema :) Natuke lollakas oli küll käia kast käes ühest uksest sisse,teisest välja ühest sisse, teisest välja. Pidin nii feministlik olema, seda kasti tassima.

Noh vähemalt sain ma hakkama :) ja see mees, kes mu massina vastu võttis oli üsna nägus. Tema hoogne vasaku käega tekitatud allkiri meeldis mulle ka :) Paraku teisel vaatlusel ta enam nii eriti mulle ei meeldinud. Lihtsalt miskine keskealine mees :D Aga jah....

Tegelikult on palju põnevamat. Raheli sünnal käik ja selline n-ö afterparty Dorise juures, kus tegelesime mittemillegagi ja irvitasime jaburuste üle. Tegin Dorisele ühe "romantilise" žesti. Tallusin tema akna all lumme suure D-tähe. See tuli küll tagurpidine, aga mõte on see, mis loeb. Talle meeldis :)
Liis kirjutas juba samal teemal, mis ma ikka üle kordan. Seda enam, et niikuinii seda fiilingut ma sõnadesse eriti panna ei saa.

Oi, prantsuse keel algas taas! Ikka toosama tore tädi :) Ma olen vist poolearulise mulje jätnud, sest mul on kogu aeg naeratus näol ja kõik tundub nii naljakas. Isegi kui ei ole. Mis ma teha saan, kui tädi nii lõbus inimene on :D Jääb ju keel ka paremini külge, kui sellega meeldivad tunded seostuvad. Paraku selgus, et eelmisest semestrist mäletan ma vähe. Oh jama lugu! Virgaks peab hakkama ja kordama, kordama :)

Muidu erilisi uudiseid pole. Elu ikka veereb omasoodu. Kole külm on siin toas. mul on jälle see kummaline olek, kus kannan kahte kampunit, nägu on palavusest punane, aga käed külmetavad. Kummalised lood selle vereringega...

Loodan, et kevad tuleb varsti :) Näiteks minu sünnipäeval võiks juba kergelt soe olla ja päike võiks paista :) Loota, et lumikellukesed õitseksid on muidugi sürr, aga siiski.... :) Unistused ei peagi alati realistlikud olema...

Selle mõttega lõpetan. Varsti magama. Loodan näha unes midagi ilusat, näiteks unistuste täitumist või lendamist. Sedasama soovin kõigile teistele ka :)



2 ...kaja:

L ütles ...

vaata ainult, et sa voodist välja ei lenda niimoodi :)
kuigi, kui päri aus olla, siis poleks mul selle vastu midagi, eriti juhul, kui sa minu voodis maanduda kavatsed :)

ps- kallis täna öösel magan ma jälle alasti....

Anonüümne ütles ...

Teem... mis teil sääl ühikas õigupoolest toimub? Lendlete ringi, paljad naised. Põnev :D

D.