kolmapäev, veebruar 22, 2006

tere hommikust

Oi, kell on juba pool kaks! Ma tõusin juba kell ühekasa aga ometi on selline tunne, et päev alles algab :) Joon alles hommikukohvi. See peaks mind häälestama toimekale meeleolule. Kavatsen prantsuse keelega tegeleda ja teha püksisääred lühemaks ja...jalutama tahaks ka minna, poest tuleb leiba osta ja...
Aga tegelikult olen ma oma tavapärases relaxed olekus. Ja mis kõige hullem, ma lausa naudin seda. las aeg läheb, sõuab õhtusse. Küll ma k u n a g i ikka midagi korda saadan. Tegelikult hakakb see juba koledaks muutuma. See logardlus. Mul on vaja oma mõtteviisi muuta. Hakkan Korralikuks Ja Distsiplineeritud Inimeseks! (KDI)Või mitte! :D
Tegutsen emotsioonide ajel ja millegi tegemiseks on vaja pikka eelhäälestust. Noh, tolmu imen küll :)

Eile käisin kinos. Geisha memuaarid. Ilus film. Oi oi oi kui ilus film. Tõeline muinasjutt.Ilusad värvid, ilusad vaated, ilus idamaine muusika ...ja kõik lõppes hästi :) Soovitan vaadata, aga mitte koos karamellikommidega- siis läheb tõesti liiga magusaks :)
Aga peategelase olukord meenutas veidi mind. Sama arg ja...aga lõppes kõik ikkagi üsna ilusasti. Tahan ka siirupilist lõppu! Ainult ,et...tegemist oli temal filmimaailmaga, minul pärismaailmaga :D Noh, eks näis mis saab :D Tavaliselt on päriselus need "lõpud" märksa vähem etteaimatavad ja seda põnevamad :) Eks näis..

Aga homme on teaatr ja pühapäeval KUMU. Kultuuri kui palju :) Siiski loodame, et miniekstreemsus- jalgrattasõit - ka minu niivõrd "tihedasse" graafikusse ära mahub. Kooki tahan ka küpsetada!

Kohvi sai otsa, seega see hommikune "ärkamine" kah lähen siis imen tolmu ja mängin KDI-d! Sest mul on praegu selline tuju :)

4 ...kaja:

HL ütles ...

Noh kallike, aga ma võin ju seda teha, millest me eile msn-is rääkisime, siis sa saad teada :P Minul pole ju sellest mitte midagi kaotada :D sinul aga võita :P

Aga see KDI-ks hakkamine... no ei taha kohe kuidagi moodi uskuda, et see ka kellelgi õnnestuks :D Mitte, et ma pessimist oleks :D

Ja ma ka loodan, et su tihedasse graafikusse mahub ka minuga sõitma minek :P

M. ütles ...

Njh. Kes meist ei tahaks happy end-i :)
A kultuur ruulib igavesest ajast igavesti!

L ütles ...

greta greta, viska kohe peast välja see K(õ)DI-ks hakkamise mõte, seda pole lihtsalt tarvis!!! Inimene peab olema lõbus, hooletu, naljakas, totakas, distsiplineerimata!!! ja kindlasti mitte ei tohi ta olla korralik! Vastasel juhul ei ole tegemist inimesega, vaid mingi etalonrobotiga. Vot. Mina tean, mina olen ideaalne inimnäidis :DDD

K. ütles ...

njaa...liisi jutus on point sees :) vaata kasv6i mind ! ei..tegelt 2ra mind kyll vaata :$