teisipäev, veebruar 14, 2006

Uskumatu, lausa kolm päeva on möödunud minu viiamsest sissekandest. Imelik küll, et olen suutnud nii kaua vastu pidada. Nii on see läinud ja mul tekib juba hirm, et olen oma särava jutustamisoskuse kaotanud. See viga tuleb kohe parandada. Asume siis asja kallale :D

Elu ei ole oluliselt sündmusterikkam kui ta enne on olnud. Või siiski? Üle pika aja sai jälle uue inimesega tutvuda. kasutades Helika kõnepruuki, käisin väljas härra T.-ga. Uisutamas :) ja Gruusia saatkonnas kah. Kogu ettevõtmine meeldis mulle väga. esiteks ootusärevus uue inimesega kohtumise puhul, teiseks see, et üle pika aja sain ma jälle uisutada. Kolmandaks? Tore oli vestelda. Kuigi ma olin suuremalt jaolt kuulaja, nautisin sedagi. Pühapäeva võib pidada kordaläinuks :)

Esmaspäeva aga sugugi mitte, sest suuremat looderdamise päeva pole mul tükk aega olnud. Plaanisin hoolega lugemisega tegelmist, ehk isegi raamatukokku uurimustöö jaoks materjali koguma minemist, aga ei1 Ainus mida suutsin, oli tatrapudru keetmine ja meeleheitlik zuma mängimine.

Enda arust toidan ma Liisi(kui on parajasti minu kord meie ühise toitlustamisega tegeleda) piisavalt hästi, aga näib et ma ei suuda oma toakaaslase kasvavaid vajadusi enam rahuldada. Ma kardan, et mind süüakse varsti ära. Alguses kuulsin üsna mittemidagiütlevaid küsimusi a la "would you prefer to be bacon or pork", mida ma kuidagi millegagi seostada ei osanud, kuni nüüd eile tuli kannibalismi teemal rääkides välja, et "inimliha on väga miatsev" Kui ma küsisin, et mille põhjal ta seda väidab, vastas ta, et "paljud on nii öelnud"

Eks siit võis siis järeldada, et Liisil on kannibalistlike rühmitustega sidemeid või...ta isegi kuulub sinna. Kui teema arnes edasi selleni, et sa oled see, mida sööd (gurmaanide jaoks valmistatavatele potentsiaalsetele liharoogadele toidetakse spets toitu) järeldasin ma, et Liisi poolt mulle pakutud banaan oli samuti katse minu maitset paremaks muuta...Loodan siiski, et Liis minust jagu ei saa :D Või tegelikult, miks mitte võtta oma eesmärgiks pakkuda kellelegi vapustavaid maitseelamusi?(eelistaksin neid palkkuda roogasid valmistades, aga eks ise roog olla on ka võimalus...)

Teemat vahetades teatan rõõmuga, et käesolev teisipäev oli koolis märka põnevam kui eelmine. On looust, et loengud mis alguses nii jube kurnavad tundusid, muutuvad jälle harjumupäraseks ja ei valmista enam suurt ajulist piina. Aga oma eelarve tuleb kujundaa selliseks, et oleks võimalik osta ohtralt šokolaadi ja kofeiinisisaldusega jooke. Mitte et need oluliselt aitaks , aga vähemalt on neil psühholoogiline efekt - ma arvan, et nad aitavad.

Hmmm...mis diagnoos mulle panna? Kas olen oma arengus maha jäänud? Kondoomidega mängimine peaks olema ju puberteetikute pärusmaa...Aga ei, ka mina tegelesin sellega. Nende samade kondoomidega, mis Tiina meile tõi :D Muidugi ma polnud üksi. ka Liis...ka tema. Liis ja banaan :D Oeh, tunnistagem siis - olen hävik :)

Muidu eriti midagi pole. Minu unenäod. Konn-printsi muinasjutt veidi muudetud vormis. Peategelaseks hoopis hiigelsuur kilpkonn. Siis tüli emaga ja palju palju segast...

Täna on sõbrapäev ka. Minul selle pühaga seoses küll mitte mingit entusiasmi pole. Need kes mulle sõnumeid saatsid, said neid minultki. Ei mingeid kinke- kaarte. Tiina jällegi peab meeles tõi meile Raffaello kommi ja puha. Tiina hellitab meid :P Mina kinke ei tee,aga...
minu sõbrad on tähtsad aastaringselt ja kingid? Noh eelarve kulub mul enamasti enese peale :$, vabandust.
igatahes kui loete: veel kord ilusat sõbrapäeva. Olete mulle olulised, palju kallisid. Teieta oleks elu raske ja kurb. Aitäh!!!

8 ...kaja:

Anonüümne ütles ...

Nii ilus lõpetus su sissekandel, olen lausa liigutatud :)))

K. ütles ...

sind kyll liigutada ei anna :D

K. ütles ...

issand jumal, kallis anonyym, anna andeks ! ma unustasin selle lille-jama 2ra j2lle :S

Anonüümne ütles ...

mis lille jama?
ja muide, see anonüüm olen ju mina, Liis, ja ma olen väääga kergesti liigutatav, nii verbaalselt kui ka kraanaga...
:)

HL ütles ...

jah... ma tahaks ka teada, mis lille jama?

K. ütles ...

missa liis oled siin anonyym...ajad mu segadusse :S lille-jama teema k2is teisele anonyymile :D see see ymbernurga ja taktitundega jutt noh :D

L ütles ...

räägi räägi lähemalt! :)

K. ütles ...

me seal kuskil minu bloogis kommentaarides 6iendasime :D