laupäev, veebruar 25, 2006

muust

keegi hädaldas meestepuuduse üle minu bloogis. Noh, ehk teeb neid isikuid siis rõõmsakss teadmine, et eilse öö veetsin Siimuga. Just nimelt selle Helika blogist kuulsa Siimuga. Tõsiasi, et samal ajal veetsin ööd ka Helikaga on vaid oluline neile, kel on vaja kõike väga täpselt teada. Ülejäänud võivad ju fantaseerida :) Ei. Ehk ei oleks see Siimu suhtes aus. tegemist ongi armsa, toreda, viisaka, vaimuka ja ma-ei-tea-mis-veel noormehega. Käisime kolmekesi öisel eksursioonil Türisalu pangal, kus kahjuks ilusa vaate asemel valitses pimedus. Sõitsime tagasi, läksime Kakumäele, kus vaade oli märksa ilusam. vaated vaadeteks, aga sõit oli tore ja juttu rääkida oli ka tore. Hiljem maandusime Helika juures, kus mängisime veidi riskivaba pokkerit :D

need narrimised ja tögamised Helika ja Siimu paardumisest? Ei kavatse midagi tõlgendada, kuid nende omavahelist tervituskallit oli ilus vaadata :)

Vanade aegade meenutuseks tegelesime ka veidi ennustamsiega. Mulle näiteks lubasid kaardid suurt armuõnne :) Loodame siis, et nad ei olenud rukalikud, vaid rääkisid tõtt. Ehk on siis varsti millestki rääkida...

tegelikult muidugi ega ma sel teemal olen veidi reserveeritum tõesti. Hoian sääraseid asju rohkem salajas ja mainin ainult natukene. Olulisi asju kipun enda teada hoidma. Vähemalt seni kuni teema hapuks läheb. Tavaline realiseerimistähtaeg on u 6 kuud. Siis on need lood muutunud nii naeruväärseteks ja tühisteks, et ma võin näha asju samamoodi nagu mu sõbradki ja ma ei pea kartma, et tühise asja pärast veel haiget saan. Niisiis jätkub selline "mokaotsast" mainimine ja seegi pigem suuliselt kui kirjalikult. Kui te just ise väga otseselt ei küsi. Siis mõtlen ehk ümber ja räägin täpselt ja detailselt :)

Unenäost ka! Täna sattusin kõigepealt mingi kambaga vangi kunstigaleriisse. Sealne kuraator ütles, et oleks põnev kui me oleksime seal kuu aega ja looksime galeriis leiduvast kunstiteoseid. Süüa lubas ta tuua, aga välja ta meid ei lubanud. Siis muutus galerii sõjaväebarakiks, siis mõisaks ida-virumaal. Mina olin isik, kelle tulnukad olid kunagi ära röövinud. Nüüd teatasin ma kõigile, et inimestel tuleb põgeneda, sest tulnukad tulevad Maale. Teadsin, et see juhtub kell seitse järgneval hommikul. Sellepärast käskisin kõigil tõusta kell viis, et õigaegselt evakueeruda. Ise jäin aga ajahätta. Nimelt oli mul ikka enne lahkumist vaja hakata oma tuba koristama :D Esiteks leidsin oma laua pealt umbes viis kasutatud kruusi, mis tahtsin ära pesta. Sokki ei leidnud ka üles. sekeldusi oli muidki. Vaatasin kella. See näitas juba poolt ühtteist. Vastumeelselt jätsin koristamise pooleli. Panin saapad jalga. Üks saabs sai palja jala otsa. Raadiost kuulsin teadet, et inimesed peaksid minema harjumaale ja teistesse maakondadesse on ka bussid inimeste evakueerimiseks saadetud. Millegipärast aga keegi käsku ei täitnud. Läksin bussi peale minu oli seal vaid veel üks reisija ja juht.
evakueeriti meid aga...narnia kapimaailma (kes raamatut lugenud või filmi vaadanud,teab). Kahjuks polnud sealgi idüllist mitte üht sõna. vaevalt astusime kapist narniasse, kui meid rõndas hiigelsuur kaarnateparv.
Üks minu tuttavatest pandi vigastuste tagajärjel lausa voodisse. mina jäin teda valvama. Ma tegin midagi valesti ja karistuseks pidin valvama hoopis morsemasinat. täpsemini selle sitse ja satse. Sitsid olid ä-tähed ja satsid ö-tähed. Varsti avastasin, et suhtlen morsemasina abil sama kiirelt ja harjumuspäraselt nagu läbi MSN-i. Ainult,et siis ma lõhkusin selle masina kuidagi ära ja läksin hoopis kaubamajja :D

4 ...kaja:

HL ütles ...

Kallis Greta, see ei olnud mitte tervitus kalli vaid hoopis Siimu kurikuulus mõmmikalli, mis on nii mõnus ja pehme ja samal ajal ka tugev ja kindlustunnet andev :D

Aga unenägu on sul lahe... Alateadvuse ülemvõim :D kunstigalerii osas :D

L ütles ...

... ja siis lõhkusin ma morsemasina ära ja läksin hoopis kaubamajja...

...ja siis nad suudlesid ja varsti olidki abielus...

...ja siis leidis prints printsessi üles ja kui nad ära pole surnud siis elavad siiamaani...

lihtne ja loogiline...

:)

K. ütles ...

uhahahahaa :D lihtne ja loogiline t6esti :D k6igil on nii huvitavad unen2od :P tahan ka siukseid :P
siimu m6mmikalli ja helika m6mmikalli :) hmm kokku helika-siimu maksikalli :P hiigelkalli ? :)kuidas kaks karu tervitavad ? vabandust :$ mul shokolaadi-yledoos nagu ikka :P

HL ütles ...

hmm.. kes ütles, et minu kalli on mõmmikalli? :S

Ma tahan ka śokolaadi-üledoosi :P deem, siis peab ju hakkama ennast liigutama ja poodi minema :D