laupäev, veebruar 04, 2006

Laupäev

braavo, kui orginaalne pealkiri. Igatahes ma olen tõesti haigeks jäänud ja toksimata olla ei saa. Kuna mingi rahutus ja paigalpüsimatus mind endiselt vaevab, ei suuda ma vaikselt millelegi keskenduda ja mis nõuaks veel vähem keskendumist kui arvutiekraani jõllitamine :D

Paraku on see ikka võõras arvuti. Oh joy! Mitte mingit garantiid enam. Niisiis pean ma oma rahad kokku ajama ja mingisuguse asjapulga arvutit ravima saama. Mulle aga ei meeldi igasugused asjaajamised. Noh, eks näis. Lõppude lõpuks olen ma tegelikult üsna ükskõikne ka...

Olen Tiina toas. Liis läks oma jeesukese juurde suppi sööma. Noh vähemalt nii ta väitis, mis tegelikult juhtub/juhtus? Jääb vaid oodata Liisi naasemist. Kindlasti ta jagab oma seiklusi minuga.Mina olen täiesti hüljatud. Ma lootsin endalegi meelelahutust leida, kuid too inimene on lihtsalt lootusetu ja...mina temast aru ei saa. Lühidalt: tundub, et ta keeldus.

Aga hommik oli tore :) See algas kella viie paiku kui mina olin ärganud ühe küllaltki magusa une peale (esimest korda bloogi ajaloos jätan selle une enese teada :P) ja Liis ärkas ühe purjakil persooni vibreerivast suhtlemiskutsest (st, talle helistati). Liisile ma muidugi unest rääkisin :) ja oma unevihikusse kirjutaisn ka. Aga vot siia ei kirjuta :P Märksõnadeks on siiski erootika ja khõmm puidust krutsifiks. Eks igaüks mõtleb oma rikutuse tasemel. mainiksin siiski et viimane oli lihtsalt üks põnev pisidetail

Pannkooke tegin ka. Njämm. Siis käisime jalutamas mille tulemusena ostsin ma endale Saladused ja Liis Cosmo. Eile käsime ka jalutamas. Palju lollusi tegi see minu "teinepool" näiteks hüppast ta lumehunnikusse nii, et tagumikuga vastu maad potsatas. See oli nii naljakas, et mul oli oma põie ohjeldamisega raskusi. aga see oli vaid üks detail paljude seas.

Täna ma võimalda ei viitsi, eile olin ekstra tubli, jalad lausa võbisevad all. Lähen parem ajakirju lugema. Lektüür misssugune. Oh, ja teed tasub muidugi ka juua!

Nagu näha, suudan ma jälle edukalt pikalt ja laialt mittemillestki kirjutada. Eks seegi on oskus. Ja eks on siiki ka neid, kes mu juttu loevad. seega ei mingit halamist iseenese arvel. Elu on ilus kõige kiuste. Loodame, et mu salasoovid täituvad ja kõik läheb ainult paremaks.

Musi-musi, kalli- kalli

2 ...kaja:

HL ütles ...

Musi-musi, kalli-kalli sulle ka kallike :P
Ja kuidugi läheb kõik ainult paremaks :P muud moodi ei saagi ju olla :P

Mulle ka räägid oma unenäost?

L ütles ...

oi mina võin rääkida kui väga suur huvi tekib :PPPP

ja muide, supp sai just valmis, ootab allkorrusel...