neljapäev, september 01, 2005

elu loksub tasapidi paika...

...sügistalvisesse tsüklisse. Kogu suve jooksul suutsin ma ehk üks-kaks raamatut läbi lugeda, nüüd olen usinalt hakkama saanud juba näidendi, Gilgameši, luulekogu ja "naiivse" romaaniga. Ei, ma ei taha end kiita. Lihtsalt hämmastav, kui palju tegelikult ümbritsev keskkond ja eelhäälestus mind tegelikult muudabki.

Loenguid iseenesest on praeguse seisuga olnud tegelikult kaks. Praeguse seisuga on mulle mõlemad loengud meeldinud. Khõmm õigemini siis õppejõud. Mitte midagi seksuaalset, oh ei, kuigi mõlemad olid mehed. Lihtsalt minu kiiks, armastan inimesi vaadata ja... nauditav oli seda teha (muidugi ma ikkagi veidi kuulasin ka loengut ennast). Õppejõud nr. 1 oli oli nauditav kui nn viimne romantik. Korralik härrasmehelik riietus pintsaku triiksärgi ja isegi alussärgiga. Lipsu küll polnud aga see olekski ehk liialdus olnud :D. Miks see nii eriline oli? No filoloogia on justkui rohkem naisi meelitav eriala ja naised on õppejõududena siiski vist enamuses olnud. Mõned üksikud mehed aga jätsid mulje (kui jätsid) pigem iseloomu kui riietumisstiili järgi. Seda soliidset õppejõudu pole ma l ihtsalt veel iseloomu poolest tundma õppinud.

Õppejõud nr 2 oli mõnes mõttes veelgi parem: kui te olete näinud multifilme, lugenud raamatuid tarkadest professoritest-tähetarkadest prillide ja pika halli habemega, saate enam-vähem sobiva kujutluse sellest, millist õppejõudu mina auditooriumi ees nägin. Prillid, habe, veidi pikad hallid juuksed, kuigi pealagi kiilas. Vanemapoolne, kiitsakas, kõhn. Tõesti, täpselt justkui muinasjuttu oleks sattunud. Ainult tähetorn ja alkeemikute labor puudus täiuslikust muinasjutust. Noh, kuna loeng oli vana-kreeka kirjandusest siis...veidi kujutlusvõimet ja....leiadki end muinasjutust :)

Oeh, üks asi seoses selle sügisrutiiniga veel: mul tuli taas sama mõte, mis eelmisel õppeaastal. peaks ikkagi romaani kirjutama kunagi :P Oiijahh, saaks mõne luuletusegi kirjutatud, terve suvi pole õnnestunud :D Üldiselt on aga tore, et otsustasin üle pika aja jälle kirjutada. Tuju kuidagi paranes :)

0 ...kaja: