teisipäev, september 06, 2005

mina näen ka und

..ehk mitte niipõnevat kui Liis aga siiski...minu uned on ka üsnagi huvitavad :p ja kuigagi kummalisel kombel on nii, et vot see ühikatuba on sellise auraga, et pea igast uneportsust jääb mõni unenägu meelde.

Eilsed "nöod" sisaldasid üksikut ümberõppinud lasteaiakasvatajat, kes sai ülesandeks hoolitseda probleemse nooruki eest, siis Signe Kivi, kes töötas lillepoes müüjana kui kes oli ikkagi unstnik ja kellele ma halasin, et kunagi tahtsin ka mina EKA-sse minna, ainult et üks hetk sai kunstist kõrini. Seal me arutlesime selle kunsti teema üle....

amas nägin ma ka und sellest kuidas olin kodus Tallinnas ja riputasin vanni kohal pesu restile kui ma kui ma järsku minestasin. Mul oli väga kõrge palavik ja ema tegi mulle jahutavat vanni (imekombel kadusid mul riidest seljast ja vannis olin alasti). Koos palavikuga oli midagi toimunud ka keele ja kogu suuga tegelikult. See oli tuim ja ma ei suutnud ühtegi arusaadavat õna kuuldavale tuua. Ema istus murelikult vanni ääres kui järsku tuli isa vatama, et kuhu me jäänud oleme. Mina olin küll väga jõuetu kuid siiski väga häbelik ja tegin kõik mis suutsin, et varjata tema eest oma alasti keha aga...ta ehmatas ära või midagi taga juhtus ja ta ainult vahtis mind pingsalt. Noh, lõpuks läks ta ära ja mina hakkasin ka tervenema. Imelikul kombel tähendas tervenemist see, et ma hakkasin jubedalt lõdsema. Samal ajal sain ma aga kõnevõime tagasi ja olin õnnelik, et jäin haigeks Tallinnas ema läheduses, mitte Tartus üksi. Seda sellepärast, et siis ma oleksi lmselt mõelnud: "Oh, kohe läheb üle. Pole hullu midagi"....

Tänasest hommikust jäi ka kummaline uni. Nimelt olime Liisiga mingisuguses väga "targas" loengus, kus ma paistsin millegipärast õppejõule silma kui eriliselt viks ja tark tudeng. Järsku küsis ta minult, et milliseid keeli ma tunnen. ma sobivat tema assistendiks. Minul oli väga uhke tnen ja vaatasin Liisile otsa "vaata vaid, vot nii, küll mina olen vägev! " pilguga. Ma jäin selle ametipakkumise peale mõtlema ja läksin koju. Tahtsin just emale rääkima hakata, mis juhtunud oli, kui nägin ,et seesama õppejõud on ka meil. Tuli välja, et see on mu ema uus peika ja nad olevat juba mõnda aega "käinud". (Vot kus lops! :D)
Õppejõul aga, ta oli selline halli habemega õrnalt kõhukas pikka kasvu vanem mees, oli mingisugune nain, kellega ta enne mu ema väljas käinud oli. See helistas nüüd mehele iga päev aga õppejõud ignoreeris teda ja lasi minu emal telefonile vastata (unenäos oli muidugi täiesti loomulik, et mingi suvaline tädi teab meie kodust numbrit). Ema pidi siis ütlema,et meest i ole siin jne.

Lõpuks sai aga kõigil sellest kõrini ja me emaga hakkasime meest veenma, et ta peaks ikkagi selle naisega asjad selgeks rääkima. Ta helistas taas ja ema võttis vastu. keerutas ja põikles telefonis, samas vaatas mehele tungiva pilguga otsa. Lõpuks mees soostus temaga rääkima...
sellega uni ka lõppes.

0 ...kaja: