neljapäev, jaanuar 26, 2006

fantaasia missugune

Täna nägin ma unes, et mul oli abikaasaks Voltaire ja loomulikult pidin ma oma abikaasa kohuseid täitma.

Ma ei tea kas see juhtus enne või peale seda, kui olin järjekordselt Undi antiikkirjanduse eksamit tegemas, kusjuures see oli antiikkirjanduse eksami teine osa, küsimused olid kõik nii imeliud,et ma ei osanud ühelegi neist vastata. Vähemalt oli mul ilus paberileht, päisesse oli trükitud mustvalgelt mingisugune kunstiteos.....

5 ...kaja:

L ütles ...

ma ei saanud sellest sissekandest aru... unes oli voltaire sinu mees..? nii... ja see juhtus mingi undi eksami ajal? st see abielunaise kohustuste täitmine..? et siis nagu...oli raske eksam ja sa vaatasid et tühja see eksam kargaks parem oma meest, ta ikka voltaire ja puha..või? :)))

greta ütles ...

noh mitte päris, aga sinu arusaam on ka täits tore...

L ütles ...

no kuidas siis tegelikult oli? ma ju ütlesin, et ma ei saa aru selles...selgita siis ometi, muidu ma lähen närvi!

greta ütles ...

ei selgita nänänääää :D






noh tegelt
voltaire ja undi eksam olid kaks täiesti iseseisvat und. Neid sidus omavahel vaid kirjanduslikkus

L ütles ...

mina mõtlesin et eksam oli päriselt...
aga nüüd näe tänu sinu selgitustele saan isegi aru... :DDD