teisipäev, jaanuar 17, 2006

Gabrielle


Kuigi ma telekat ei oma ja sellest sarjast miskit, ei tea pidin ma ikkagi testi tegema. Oh, et ometi saaks põgeneda Montesquieu eest....

Kuradike says:
palun ... ütle siis mulle ka kes sa oled
Greta says:
ok
Greta says:
gabrielle
Kuradike says:
ei ole võimalik
Kuradike:
Gabrielle on nagu Laura
Greta says:
Gabrielle loobus modelli-karjäärist, et nautida elu miljonäri seksika ja luksusejanuse elukaaslasena. Loomult veidi litsakas Gabrielle alustab ohtlikku armuafääri 17-aastase aednikupoisiga…
Kuradike says:
noojah
Kuradike says:
nüüd me siis teame miks su viimane postitus beibelik oli


m.o.t.t.

kas tõesti metamorfoos täies hoos?

Oh, see oli lihtsalt vahepala
nüüd oh Montesquieu Montesquieu, mu unistuste satiirik, ma naasen su surematu teose analüüsi juurde...

6 ...kaja:

HL ütles ...

vabandust, et nii juhm olen, aga mis asi on m.o.t.t.???
Ja tegelikult ei ole sa üldse Gabrielle moodi, aga ehk on see pool sinus siiani varjatud olnud ja nüüd hakkab vaikselt ennast ilmutama :D

K. ütles ...

"mida oligi tarvis t6estada" (kasutati kunagi matemaatikas jne. ) :)

L ütles ...

oi

K. ütles ...

oi ??? panin puusse v2 ? :S
v6i yllatusid greta tegelikust temast ? :D

HL ütles ...

Laurakris, ma usun, et sa puusse ei pannud, Stellavanessake lihtsalt üllatus teada saades Greta tegelikut temast :D

K. ütles ...

hihi