kolmapäev, jaanuar 25, 2006

homme hakkan heaks

Kuna siinsetes ruumides valitseb harjumatu, lausa painav vaikus (säutsuv krissu läks ju ära :D), tunnen ma igavust ja...mis võiks mind paremini lõbustada kui blogimine.

Rääkida on paljust, aga loomulikult on kõik seotud minu enda isikuga :)
Minu unenäod. Ameerikas käik ja lendamine. Loodan, et läheb täide, nagu mõnede unedega on juhtunud (näiteks kahjuks uni sellest, kuidas mu vast keemilises käinud mantel plekke täis sai, läks täide) >Reisimist ju mulle selleks aastaks lubati :) Lendamisega on veidi teine lugu. Seda mida nägin reaalselt vist kogeda ei saa, seda enam teeb rõõmu, et üle pika aja sellega unes jälle tegelda sain .
igaüks lendab erinevalt...mina olen vertikaalses asendis uumbes kahe meetri kõrgusel õhus ja läbin vahemaid ülikiiresti, ülikergesti.

Kummaline on muidugi see, et lendamine seostub tavaliselt rõõmuga ha heaoluga, mina nägin seda und nüüd, kus mind valdab kerge eiteakust ilmunud depressioon. ja depressiooni põhjus on veel eriti jabur. Nimelt ajab mind masendusse see, et lähedased inimesed käituvad täpselt nii nagu neist teatud olukordadest oodata võiks, aga mis mulle kunagi eriti meeldinud pole. Paraku pole ma piisavalt loll, et sellest marru minna. Kannatama pean, sest tean kui nõme on sellise asja pärast põdeda. Ühesõnaga kogu häda seineb selles, et mul ei jää muud üle kui inimestega ja olukordadega leppida.

täna olen ma tubli olnud. Nimelt võtsin ma ette suurkoristuse oma toas. Hävitasin massiliselt paljunenud paberprahti ja tühjendasin kappi, et leida riideid, mida Emma poodi viia (muide soovitan teil kõigil esemetega mis kasutuskõlblikud, aga mida te enam ei vaja nii teha. Emma pood asub mulla tänaval mööblimaja läheduses. Vastu võetakse peaaegu kõike :)) Voodi alt pidin otsima Krissu kaotatud SIM kaarti. Seda ma ei leidnud. Leidsin hoopiski kellegi ripsmetushi ja shokolaadi :D

Hiljem ma üritasin maalida. Kunsti ei sündinud, käkid vaid. kuid akrüülvärvide lõhnast sain loomingulise kaifi kätte :d Tegelikult pea valutab. Nüüd varsti-varsti lähen lugema vastsoetatud Terri Pracheti raamatut,seekord "Õed võõrsil" Söön Krissu kohukesi ja jäätist.

Homme hakkan heaks ning üritan jätkata vahepeal poolelijäänud ilusate jalgade projektiga. Tselluliit on kuidagi vohama hakanud ja liigutamine aitab ju masenduse vastu kaa...:)))))

6 ...kaja:

M. ütles ...

Pratchett (Y)

Aga heaks hakkamisega on nii, et homme ongi kõige õigem aeg seda teha :D

greta ütles ...

Oi, kirjaviga :D

aga HOMME ma seda teengi :P

muide word verification toetab mind. ta ütleb: kipa! :D (tegelt kipvu, aga peaaegu sama ju)

L ütles ...

eeeem, sokolaadi omanik ma kahjuks ei ole, aga üks ripsmemusta-pulk (=kärpppsemust?)on vististi jah kadunud...siuke sinaka korpusega ja waterproof? :DDD

greta ütles ...

on jah sinine :S
Kahju, lootsin endale jätta :D
Tiina sinu iidne ripsmetush, mille Krissu kogemata kaasa võttis ootab ka oma perenaist

K. ütles ...

see oli uulel2ige :P

greta ütles ...

ups õige küll