neljapäev, oktoober 05, 2006

ikka seal

Kolmapäev on..... Eks te teate, mis päev see kolmapäev on. Kui ei teagi, siis mõnest bloogist leab ikka vihjeid :D Ütlen abistamiseks ainult nii palju, et ma ei pea silmas seda, et kolmapäev kunstipäev on. seda on ta ainult üle nädala.

Lühidalt võttes olen ma kolmapäeviti üsnagi kummalises tujus ja luban endale ehk rohkemgi lollusi kui tavalistel päevadel. Ma ei ole vabameelsem, aga pea on vägagi vabameelseid mõtteid täis. Õnneks ma olen siiani veel suutnud end nii enam-vähem kontrolli all hoida (hehee, vähemalt sel semestril)

Mul oli plaan kluppi minna, aga mulle tehti veelgi parem ettepanek - ikka Zavoodi. Uus seltskond see-eest. Mind kutsus kaua kadunud T. Olin rõõmuga nõus. Nii me siis sinna läksimegi ja õlu joomisega alustasime. Ei läinudki nii väga kaua kui ka Marit ja Helika välja ilmusid. Nad teatasid mulle oma kavatsustest ja ega mina pole keelaja - zavood on kõigile. Ometi olin ma kergelt üllatunud kui nad otsustasid lausa meie kõrvale istuda. varsti hõivati nende laud ja hopsti- kahe asemel oli meid neli :D

Ei pannud väga pahaks, aga isiklikku ja vahetut suhtlemist see ehk häiris küll. pealegi jäime meie, tüdrukud, varsti purju ja hakkasime end liiga vabalt tundma. vaese meesisiku kiusamine muidugi :D Meil sai nalja, loodan et temal ka. See oli ikkagi väga kena kompliment - kaks purjakil neidu hakkavad tähelepanu nõudma :D

Mul oli ja on praegugi veel natuke imelik. eem, muidugi on suures osas minu käitumise eest vastutav minu jootja, aga ikkagi. Mis mulje ma olen endast jätnud :S Eriti kuivõrd lõpuks sattus meie lauda ka Piret ja tema kaaslane. Ja Piret muudkui muigas ja muigas :D
Ega asja ei teinud paremaks seegi, et ma öösel üldse magada ei saanud ja poolikuid mõtteid mõtlesin.

Ma natuke pean seedima....

11 ...kaja:

M. ütles ...

Awwww. Me tegelt ka ei tahtnud segada! A mis te T.-ga edasi tegite, kui Zavvist ära läksite? ;)

L ütles ...

mis nad ikka tegid??? püha jumalukene, greta tuli OTSE koju nagu korralikule neiule kohane :)))

Armilda ütles ...

Et mis ma siis mõtlesin...? Well... aga olgem ausad, kogu mu tähelepanu oli pööratud tegelikult oma kaaslasele. Aga niipalju, kui pilk teie poole juhtus, paistis teil väga lõbus olevat;) Kas repsil teeme ka nalja?

Anonüümne ütles ...

miks mul kolmap2ev kiimap2ev ei ole ma ei saa aru :S a mul vist siis 2kki iga p2ev kiimap2ev niiet ma ei tee mingit vahet ? :D v6i tegelt, jah, ma olen yldse a-seksuaalne.
siis kas T on toosama kes sulle kursusel meeldis ja kellele sa miskit 8elda ei julgenud ? v6i aseaine tollele ?

Anonüümne ütles ...

v6iet OTSE koju :O v2ga tubli great see on v2ga hea...tee edaspidi kaa nii :D alati :D

greta ütles ...

teen täpselt nii, nagu ise tahan :D
T on saladus :D

Anonüümne ütles ...

jah mina olen T. see salapärane maniakk, kes inimesi põletab.

Anonüümne ütles ...

ahhaaa selge
saladus siis saladus :)

Anonüümne ütles ...

aga mina tean ikkagi KÕIKE :DDD

Anonüümne ütles ...

May I say... "irw"? :D

Anonüümne ütles ...

Ja üldsegist, kahest siidrist ja kahest sipsikust ei jääa purju ju?!?