laupäev, oktoober 28, 2006

siin on soe, väljas on tormine

Õues on tõeline maru. Hea on olla soojas toas ja vaadata aknast kuidas loodus möllab. Ise küll kohe kuidagi välja minna ei taha. Õnneks on laupäev, otsest kohustust ei olegi :)
Kohe-kohe lähen üritan veel asjalik olla ja natuke õppida. Arvuti on ikkagi natuke igav, pakub tõsi küll head vaheldust. Noh, bloogi on muidugi tore kirjutada.

Eile tuli ema Tartusse. Olid psühholoogide vilistlaspäevad. Ma käisin ka ühte psühholoogia-alast loengut kuulamas. Põnev oli. Tore oli teada saada, et katsete alusel on kindlas tehtud et ka loomadel on isiksus ja iseloom :) Natukene kummailsemaid uuringuid tutvustati ka. On selgeks tehtud näiteks, et saartel elavad inimesed on konservatiivsemad ja introvertsemad kui mandriinimesed :D Iseenesest muidugi tore, aga mind küll selline teaduslik uuring ei paeluks.

Kuivõrd emme oli autoga, sain ma sõita :) Panime aga õppesõidu märgid jälle külge ja kõik tipptopp! Natuke oli muidugi eksimusi ka, sest autojuhina ma Tartus eriti ei orienteeru. Õhtul hilja peale ema pidu jõudsime ühikasse tagasi väikese põneva ringiga :D Liis oli muide meiega kaasas. Ju tal oli suur uudishimu minu juhioskusi näha. Noh, eriti lolle asju ma õnneks ei teinud...
Eksami, mis mul eile oli, tegin ka ära :p Lolle vigu jätkus, närvid olid ka pingul, aga hakkam sain siiski. Eneseupituseks võin mainida, et eksami vastuvõtja ütles, et olin olnud viiest eksamitegijast parim. Kolm kukkusid läbi, mina ja üks veel pääsesid läbi. Tase polnud just eriti kõrge, aga ikkagi :D Nüüd on vaja end käsile võtta, teooriaeksam ära teha ja ARK-i ronida. Oleks hea kui enne lume tulekut ikkagi lõpuks ometi load saaks.

Emme sõitis nüüd Tallinna tagasi, aga enne käisime muidugi ostlemas. Süüa nüüd õnneks on ja tegelikult ma ei peagi oma nina koledasse sügisesse tormi pistma :D Guašsvärvid sain ka. Maalisin üle pika aja ja see oli tõesti tõesti tore :) Uue padja sain ka. Seda katsetan täna öösel :)

Muud ei olegi vist. Lähen proovin usin olla.
Nädalavahetus ongi meil siin vaikne aeg...

9 ...kaja:

HL ütles ...

tubli tydruk, et eksami tehtud said :P Ja ma hoian sulle pöialt ja loodan, et sa enne lume tulekut saad load kätte :P Siis saab jõuluvaheajal rallima minna :D :D :D :D Teeme Krissule veidi hirmusõitu :D :D :D
(ei tegelt me/ma nii hull/ud ei ole) :D

aga jah... tegelt ka Tallinnas on torm. Muidugi ei ole seda eriti tunda kõrgete majade vahel...

M. ütles ...

Autopeded :P

Anonüümne ütles ...

Ma ei usu, et Greta seda oleks :D Mina võibolla tõesti :D

greta ütles ...

kui ise sõitma õpid, siis saad aru kui toredad kiirused ikkagi on :P

autopede ma olen harva, rohkem olen ikkagi ratta- ja rulluisupede :)

Anonüümne ütles ...

Kiiirus on lahe, vinge, sõltvust tekitav :P Mmmmmmm... mõnus :P

Armilda ütles ...

Kas sul ei hakanudki jalad pedaalidel tõmblema? Ma ei saa sellest ikka veel üle, et mul ARK-i platsieksamil hakkasid mingil otsustaval hetkel mõlemad jalad nii tugevalt sellest närvipingest värisema, et sujuvast piduri-gaasi tunnetamisest poleks peaaegu midagi välja tulnud. Ma tean jah, et ma olen sellest sada korda rääkinud. Aga tegelt on see täiega naljakas:D (siis poleks, kui oleksin ka tesit korda läbi kukkunud...).

Aga tubli, et kooli eksami ära tegid! Varsti saame hakata võidu Tartu uulitsatel valgusfooride tagant gaasi suruma!

Anonüümne ütles ...

teeme jah mulle rallis6itu :P

Anonüümne ütles ...

Olgu Kris, saab tehtud, kui auto kätte saan :D :D :D

Unknown ütles ...

Tähelepanu !!!

minu nimi on Mavis Carlos, i esindaja Aiico kindlustus laenu laenuandja äriühing Brasiilias, anname välja laenu 2% huvitatud määra, kui olete huvitatud võtke see e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd oma laenu üleandmine kohe. võite meiega ühendust võtta ka selle vandeadvokaat e-post:amaah.credit.offer@gmail.com ka. meie firma on kunagi valmis üle mingi summa teile alates 5000 € kuni 100.000.000 euro mõni teie projekti oleme kunagi valmis krediidi teid periood 1 või 2 nädal tehing.

my name is Mavis Carlos, i representative of Aiico insurance loan lending company in Brazil, we give out loan at 2% interested rate, if you are interested kindly contact this email:(maviscalos_laen_laenamine@outlook.com)now for your loan transfer immediately. you can also contact us on this barrister email:amaah.credit.offer@gmail.com also. our company are ever ready to transfer any amount to you starting from 5000 euro to 100.000.000 euro for any of your project, we are ever ready to credit you in an period of 1 or 2 week transaction.